Geen Reproductie Gilde zoekfunktie raakt de weg kwijt

DeletedUser10111

Guest
1.72.e0ac027 (30.03.2016 9:58), MR24rtc35gh (929442), nl4, nl_NL, LNX 21,0,0,213, Linux, Chrome/49.0.2623.110, 1313x841, OpenGL (336 MB VRAM)

Ik was wat informatie over een gilde aan het zoeken, toen ik uitvond dat ik niet eenvoudig de volledige lijst weer terug kan krijgen.

Reproductie (1.72, Dinegu):
Open "Globaal", "Globale ranglijst", "Gilden". Je krijgt dan een lijst met alle gilden.
Type een naam zodanig dat je exact 1 gilde overhoudt. Ik gebruikte "smeden" maar het zal waarschjinlijk niets uitmaken wat je kiest. Je krijgt dan
ranglijst1.png

wat geen verrassing is, neem ik aan.
Selecteer de naam in het zoekvakje, gooi alles weg (je houdt een leeg vakje over), en druk op enter:
ranglijst2.png

Ik had verwacht de hele lijst te krijgen, maar ik krijg een andere. Geen idee waarom deze, misschien is het de eerste in de data base.

Deze wou ik niet, dus typte ik de naam die ik zonet gevonden had weer in (en druk op enter).
ranglijst3.png


U bedoelt? Hij bestaat echt hoor :)

Merk op dat mijn lijst nu leeg is, op de achtergrond (klik "ok" van de dialoog). Ik kan niets meer selecteren, ik kan ook geen naam meer intypen die gevonden wordt. De enige manier om hier uit te komen is een andere tab bovenaan kiezen, of het window dicht doen.
 

ThaMartin

Actief lid
Ik kan dit niet reproduceren. Zodra ik de naam weer weghaal en op zoeken druk, krijg ik gewoon de originele lijst weer.. Iemand anders die dit kan reproduceren?
 

DeletedUser10111

Guest
Alles selecteren, dan "delete"-toets intypen, en dan "enter"-toets intypen
 

ThaMartin

Actief lid
Ook dat geeft bij mij geen problemen... Maar misschien dat anderen dezelfde problemen hebben? Dan kunnen we kijken wat de overeenkomstige factor hiervoor zou kunnen zijn.
 

mcsp

Actief lid
Probleem zoals hierboven beschreven kan ik ook niet reproduceren, maar ik zag wel wat anders (dat er misschien mee gelinkt is).
Doet zich voor op werelden A en D, niet op C (B weet ik niet).

Reproductie:
- zoek in de gildelijst op "eden" ... je krijg dan een aantal gildes.
- druk op OK of sluit rechts bovenaan (x) het venster.
- open terug de globale ranglijst (je komt dan automatisch in de gildelijst)
--> op C krijg je de volledige lijst
--> op A en D krijg je de selectie die je juist gemaakt had (maar selectieveld is leeg)
 

DeletedUser10111

Guest
:O

Dat was wel hoe ik ontdekte dat er iets niet in de haak was. (eerst "eden", daarna "smeden" als 2e test).

Ik was daarna echter opnieuw begonnen (dacht ik) bij het maken van dit bug-report. Misschien dat er toch ergens wat selectie is blijven hangen???
Dat zou iig verklaren waarom het niet te reproduceren is
 
Bovenaan