Gilde gezocht

DeletedUser8994

Guest
Ik wil me graag aansluiten bij een Gilde. Niet zozeer om te vechten maar wel om te helpen met fp's en motiveren/opknappen en handel. Ik ben elke dag op FoE. Bij wie mag ik me aansluiten?
 

DeletedUser7402

Guest
Ook ik ben op zoek naar een dergelijke gilde.
ik bouw,m/o en handel liever dan te vechten en te investeren in leger bouwwerken.
het systeem van oorlogvoeren in dit spel is niet echt eerlijk. Zeer sterke spelers misbruiken de zwakkeren.
 

DeletedUser

Guest
Ook ik ben op zoek naar een dergelijke gilde.
ik bouw,m/o en handel liever dan te vechten en te investeren in leger bouwwerken.
het systeem van oorlogvoeren in dit spel is niet echt eerlijk. Zeer sterke spelers misbruiken de zwakkeren.

Leg dit eens uit. Hoe kan een sterke speler een sterke misbruiken?
 

DeletedUser

Guest
Door alles over te nemen.

Alles? Je bedoelt dus echt : Alles? Even kijken of ik het goed begrijp: heel veel zwakke spelers vinden het vervelend dat ze aangevallen en geplunderd worden door spelers met grotere steden. Jij zegt dus Joey: Dat is helemaal niet nodig , want het is mogelijk voor een grote stad dat die stopt met aanvallen op kleinere steden en dat hij aanvalt op een grote stad en dan gewoon zoals jij zegt ALLES overneemt?

Dat zou natuurlijk fantastisch zijn en het meest opzienbarende nieuws in FoE sinds drie jaar! Klopt dit? Is het echt zo dat de grootste Ergernis van kleine spelers er al die tijd gewoon een oplossing aanwezig is? Dus dat ze nooit meer een kleine speler hoeven aan te vallen en de punten kunnen halen in PvP in 1 klap binnen kunnen halen door van de grote ALLES OVER TE NEMEN ?

Mensen, klopt dit? Is dit waar of alleen maar mooi?
 

DeletedUser

Guest
Hallotjes ik zoek ook een gilde , team verband is leuker .
 
Bovenaan