Gilde gevonden: Broeders en Zusters.

DeletedUser11147

Guest
summer17_logo.png

BROEDERS & ZUSTERS


Hallo allemaal


Ik ben bakkerbaard, nu zo'n maand aan de gang met FoE. Leuk spelletje. Ik dacht hier in het kort met jullie mijn ervaring in mijn gilde te delen, zo kan ik iets terugdoen.

We spelen online, niet voor niets, met mensen is toch leuker, of tegen mensen maar ik ben meer van het samenwerken dan van het tegenwerken, zelf. Zodoende was ik op zoek naar een leuk gilde met dezelfde kijk op het spelletje. Na wat zoeken vond ik het gilde Broeders en Zusters. Allervriendelijkst werd ik ontvangen door Anxi, één van de officieren en toegevoegd aan wat maillijstjes.

Ik vond er een clubje vriendelijke lui, actief maar laid-back. Mensen helpen elkaar waar het kan, altijd ruimte voor vragen en de sfeer is erg gemoedelijk. Er zijn niet veel regels: geen scheve handel, minimaal 8 ontmoetingen bij de Gilde Expeditie, elkaar wat helpen met steigers. Zo houden ze het leuk. Er zijn wat handigheden maar niet teveel. Elkaars GG opwaarderen en zo extra FP scoren via een trucje, maillijstjes voor het stellen van vragen (en het geven van antwoord daarop) dat soort dingen. De regels die er zijn worden ook daadwerkelijk, mild en flexibel maar doelbewust gehandhaafd. Erg prettig, zo blijft de boel vrolijk en actief.

Het gaat goed met het gilde, we sluipen de top 200 in, werden afgelopen weken 1ste in de gilde expeditie, en bereikte gilde lvl 12 (wat mooie individuele bonussen geeft). Dat komt de sfeer natuurlijk nog meer ten goede

Als je ook wel zo'n ervaring wil, zit er maar 1 ding op, de deur is open, je hoeft net eens te solliciteren! Hoe meer Broeders en Zusters, hoe meer vreugd.. Probeer het gewoon.

Vragen? Geen vragen? Oke dan, zie je daar!

Bakkerbaard
 
Bovenaan