Gilde en activiteit

DeletedUser3175

Guest
Beste ForgeofEmpires staff,

Als de oprichter van een gilde 30 dagen inactief is wat gebeurd er dan met het gilde?

Zouden jullie het zo kunnen maken dat de opvolgende speler met de meeste rechten (bij een gelijk aantal rechten de speler met de meeste punten.) Of als dit te complex is de speler met de meeste punten dan gilde eigenaar wordt. Het is zonde als de oprichter stopt dat dan het hele gilde in feiite dood is. Ik heb het idee dat de andere spelers ooke erder stoppen wanneer dit in hun gilde gebeurd.

Verder door de neiuwe update zijn in het gilde leden overzicht de gevechten altijd 0 maar bij ranking zie je gewoon dat de gevechten niet zijn gereset. Er gaat dus iets mis bij het ophalen/optellen vand e gevechten in het gilde leden overzicht.

MvG,
Don
 

DeletedUser275

Guest
Als de oprichter van een gilde 30 dagen inactief is wat gebeurd er dan met het gilde?

Zouden jullie het zo kunnen maken dat de opvolgende speler met de meeste rechten (bij een gelijk aantal rechten de speler met de meeste punten.) Of als dit te complex is de speler met de meeste punten dan gilde eigenaar wordt. Het is zonde als de oprichter stopt dat dan het hele gilde in feiite dood is. Ik heb het idee dat de andere spelers ooke erder stoppen wanneer dit in hun gilde gebeurd.
Goede vraag. Dat wil ik ook wel weten. Bij mij heeft de oprichter een rode bol. Gelukkig heb ik ook alle rechten.

Verder door de neiuwe update zijn in het gilde leden overzicht de gevechten altijd 0 maar bij ranking zie je gewoon dat de gevechten niet zijn gereset. Er gaat dus iets mis bij het ophalen/optellen vand e gevechten in het gilde leden overzicht.
http://forum.nl.forgeofempires.com/showthread.php?2944-Leden-administratie-gewonnen-op-quot-0-quot
 

DeletedUser3175

Guest
Prima Reddog.

Zou wel fijn zijn als hier toch een reactie op zou komen van het FoE team. Aangezien dit nu bij verschillende allianties speelt. Kan het het speelplezier aanzienlijk beinvloeden.
 

Seconddream

Actief lid
Momenteel is het nog niet duidelijk hoe dit in elkaar steekt, als wij dit handmatig gaan uitproberen duurd het 30 dagen, de vraag hebben wij doorgespeelt en moeten dus even geduld hebben.
Het heeft de aandacht in elk geval. :)
 

DeletedUser3175

Guest
Oke dat is goed voorlopig.

Bedankt voor de reactie!
 

DeletedUser

Guest
We hebben een antwoord gekregen:
Als de oprichter verdwijnt, dan zal er in dit stad geen oprichter meer zijn. Er zal dus niemand promoveren of iets dergelijks. Stel dat je beslist om een nieuwe gilde op te richten, zal er altijd 1 speler overblijven. Deze speler kan de gilde niet opheffen (onvoldoende rechten) en niet uit de gilde treden omdat hij het laatste lid is. Deze speler zit dan "vast".

Hier wordt dus naar gekeken en wordt waarschijnlijk bij volgende update al opgelost.
 

DeletedUser3175

Guest
Fijn dat het de aandacht heeft Skoopy. Want zo als het nu is, is het geen goede situatie.

Het is belangrijk dat er toch iemand promoveerd. Uit praktijk blijkt dat spelers die uit hun gilde moeten gaan een deel van hun speel vreugde verliezen en een percentage stopt dan ook binnen korte tijd na zo'n voorval.

Hier wordt dus naar gekeken en wordt waarschijnlijk bij de volgende update al opgelost.

Met de volgende update hebben we het dan over de bugfix of een geheel nieuwe versie met nieuwe content? Hopelijk wordt dit in de eerste bugfix meegenomen.

Bedankt!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3175

Guest
Het zou mooi zijn dat alle gildes die op het moment geen oprichter hebben (bijv. wel een leider, maar de oprichter was 30 dagen inactief en uit het spel gezet), met de update een oprichter krijgen toegewezen. Personen die vast zouden zitten zijn daarmee ook gelijk bevrijd.

Moet het topic niet naar bugs en fouten?
 

DeletedUser

Guest
Met de volgende update hebben we het dan over de bugfix of een geheel nieuwe versie met nieuwe content? Hopelijk wordt dit in de eerste bugfix meegenomen.

Bedankt!

Ten laatste met update 0.22.

Het zou mooi zijn dat alle gildes die op het moment geen oprichter hebben (bijv. wel een leider, maar de oprichter was 30 dagen inactief en uit het spel gezet), met de update een oprichter krijgen toegewezen. Personen die vast zouden zitten zijn daarmee ook gelijk bevrijd.

Moet het topic niet naar bugs en fouten?

Vandaag hebben we het voor de eerste keer meegemaakt dat deze fout optreed: klik hier voor het topic. We hebben dit zelf ook simpel opgelost, maar de echte oplossing zou pas met 0.22 komen. Of een leider oprichter gaat worden, weet ik zelf niet. Dat zal afwachten zijn wat de oplossing exact gaat zijn.

Ik ga het topic ook hier laten staan omdat we anders 2 meldingen hebben en het topic hier nog begon als echte vraag :)
 

DeletedUser3175

Guest
Oke het is nu ook in ons gilde gebeurd.

De oprichter is gestopt en inmiddels na 30 dagen opgeruimd.

Gelukkig ben ik wel leider (de enige) van het gilde maar geen oprichter.
NL Grim Reapers (server Brisgard)

Het zou erg fijn zijn als ons gilde (ranking 62) niet hoeft te worden opgeheven door dit probleem.

Als jullie dit snel kunnen oplossen, veel dank.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan