Gilde 'De Bokkenrijders' zoekt leden

DeletedUser6803

Guest
Gilde De Bokkenrijders zoekt leden van alle tijden.

We spelen zonder verplichtingen en regeltjes, behalve eerlijke handel.
Verder kan en mag iedereen doen waar hij/zij zin in heeft. Kortom alle vrijheid bij gilde de Bokkenrijders

Heb je interesse? Meld je aan bij tomtom045, dan ontvang je zo snel mogelijk een invite.
 

DeletedUser

Guest
Hoe serieus wil je dat jouw gilde genomen wordt als je niet eens snapt waar je dit soort berichten hoort te plaatsen? :wacko:
 

DeletedUser6867

Guest
Hoe serieus wil je dat jouw gilde genomen wordt als je niet eens snapt waar je dit soort berichten hoort te plaatsen? :wacko:

Ik heb hem al verplaats na het juiste forum gedeelte, Slayer hou het lief het is waarschijnlijk gewoon een misverstand :) en is nu geregeld.
 

DeletedUser

Guest
Waarom? Hij is zelf niet wars van kritiek op anderen, dus moet hij er ook tegen kunnen. En dan nog, hoe moeilijk is het nu eigenlijk?



Dat moet iedereen toch kunnen snappen.
denk jij
mischien denken ze YOLO ik plaats het hier

of d8 dat ie op het goeie forum had geplaatst maar was dat toch niet zo...
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
denk jij
mischien denken ze YOLO ik plaats het hier

Dus dan plaats je maar gewoon je berichten waar je zin hebt en moet een moderator het maar oplossen? Laten we dan maar stoppen met alle forums en sub-forums en gewoon alles op 1 hoop gooien. :wacko:
 

DeletedUser6803

Guest
Ik heb hem al verplaats na het juiste forum gedeelte, Slayer hou het lief het is waarschijnlijk gewoon een misverstand :) en is nu geregeld.

Sl8yer is gewoon een irritant bijdehandje, maar dat weet inmiddels iedereen. Gewoon negeren die gast, dan is zijn pret om mensen uit de tent te lokken snel over.

Waarom? Hij is zelf niet wars van kritiek op anderen, dus moet hij er ook tegen kunnen. En dan nog, hoe moeilijk is het nu eigenlijk?



Dat moet iedereen toch kunnen snappen.

Nee, dat snap ik niet sl8yer of misschien doe ik het wel met opzet... Wie zal het zeggen ;)

Dus dan plaats je maar gewoon je berichten waar je zin hebt en moet een moderator het maar oplossen? Laten we dan maar stoppen met alle forums en sub-forums en gewoon alles op 1 hoop gooien. :wacko:

Idd. laten we dat maar doen ;)

Hoe serieus wil je dat jouw gilde genomen wordt als je niet eens snapt waar je dit soort berichten hoort te plaatsen? :wacko:

Dacht je dat iemand jou nog serieus neemt?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan