Gilde Carpe Diem zoekt actieve GE en GS leden

HAMSTEG

Nieuw lid
Het gilde Carpe Diem, rekruteert actieve leden op GE en GS.

Carpe Diem is meer een familie dan een gilde! Wij kennen maar één verplichting en voor de rest actieve boost en treintjes.

Als een van de oudste actieve gildes op Brisgard zijn we een vaste waarde op deze server geworden. Bijna alle leden zitten al jaren bij -CD- en dit zorgt voor veel vertrouwen, gelach en geen gezeur. We zijn zeer behulpzaam en zorgen dat nieuwe leden zich snel thuis voelen!

Speel jij graag met een groep gezellige mensen die elkaar helpen groeien in handel en GG’s, vind je de GE en GS leuk om te doen? Solliciteer gelijk zodat je als een Carpe Diem Familie-lid verder kan gaan!

Enige dat we verwachten is GE lvl 1 uitspelen, in ruil daarvoor krijg je:
✔️10fp per dag, 35% sneller rekruteren, 22% goedkoper bouwen
✔️Snelle GG boost van 1.9x
✔️GG voordeelhoek om BD’s te verzamelen
✔️GG support om hem direct uit de steigers te halen
✔️Goed lopende treintjes van 5 tot 100fp
✔️Eerlijke handel die regelmatig wordt afgenomen
✔️Alle GE levels gaan open
✔️Tips and tricks topic om beter het spel te leren spelen
✔️Op zijn tijd een bingo, loterij of quiz met een prijzenpot die soms oploopt tot 3000FP!

Tot snel, de -CD- leiding:
HAMSTEG (GE)
Patty42
George0901

Onze dochter gilde: Carpe Diem Momentum
 

wimwortel

Nieuw lid
Graag wil ik overstappen, in het gilde waar ik nu zit, gilde voor leken, gebeurt bijna niets, 33 leden op rood, de meesten die wel iets doen loggen alleen af en toe in. Ik ben een actieve speler, heb in alle werelden gespeeld maar dat was te druk, speel nu nog in Brisgard, Cirgard en Dinegu. In een actief gilde wil ik graag bijdragen, ben nog niet ver, ben 5 december afgelopen jaar gestart. Nu wil ik even blijven hangen in dit tijdperk in verband met het event. Moet dus nog veel leren, maar ben daar zeker toe bereid.
 
Bovenaan