GG bonus weergeven in stadhuis voor app spelers

DeletedUser12187

Guest
Is het mogelijk om de bonussen van GG's zoals Kraken, DT en die nieuwe HC ook in het stadhuis weer te geven zoals dat nu ook al gebeurt met San Marco en Pharos.

Je moet dan wel iets meer naar beneden scrollen, maar altijd beter dan geen idee hebben of je nog goedjes krijgt tijdens een M/O omdat je a) niet kan zien wanneer je je GG kan innen en b) je nergens kan vinden of je nog bonus open hebt staat op betreffend GG.
 

DeletedUser12695

Guest
Aan de rechterkant van je scherm zal je zo iets zien, in dit voorbeeld zie je ik blije bevolking heb en een speciale bonus voor x keer op geld en voorraden.
upload_2019-2-18_13-51-23.png


Als je je muis stil houd op 1 bij je zelf, dan zul je zien nog hoeveel keer.

hie zal naast bonusen van je GG's ook dingen staan als dat je nog gebouwen hebt die je niet aan gezet hebt (prodictie) of er dingen niet aan de weg zitten
 

Markus

Actief lid
Aan de rechterkant van je scherm zal je zo iets zien, in dit voorbeeld zie je ik blije bevolking heb en een speciale bonus voor x keer op geld en voorraden.
Bekijk bijlage 2116

Als je je muis stil houd op 1 bij je zelf, dan zul je zien nog hoeveel keer.

hie zal naast bonusen van je GG's ook dingen staan als dat je nog gebouwen hebt die je niet aan gezet hebt (prodictie) of er dingen niet aan de weg zitten

dat is niet in stadhuis.... :D
 

DeletedUser12935

Guest
Jammer dat mensen hier niet goed lezen, in de aanhef kan je zien dat het om een app speler gaat.
Ik ben zelf een app en een pc speler, maar snap goed dat de verschillen tussen deze twee mogelijkheden groot zijn.
Inderdaad is het jammer dat je niet kan zien hoeveel mogelijkheden je nog heb van sommige GG's, zoals bijv de kraken.
Tevens is het in 1 keer innen van je stad ook een tekortkoming wat je wel op de pc heb.
Ook de tijd van het vrijgeven van de productie van een GG is niet te zien op de app, waardoor dubbel innen soms lastig is.
Kortom nog zat om te verbeteren.
 

DeletedUser12187

Guest
Aan de rechterkant van je scherm zal je zo iets zien, in dit voorbeeld zie je ik blije bevolking heb en een speciale bonus voor x keer op geld en voorraden.
Bekijk bijlage 2116

Als je je muis stil houd op 1 bij je zelf, dan zul je zien nog hoeveel keer.

hie zal naast bonusen van je GG's ook dingen staan als dat je nog gebouwen hebt die je niet aan gezet hebt (prodictie) of er dingen niet aan de weg zitten

Zouden we zoiets niet in het stadhuis kunnen maken als extra tab of ergens bij je bonusoverzicht?
 

DeletedUser

Guest
Het App speler bestand wordt groter en het verschil in platformbeleving ook.
Het is niet anders ben ik bang.
Anno 2019 heeft men veelaleer helaas geen computer/ laptop meer nodig en om dat nou alleen voor FoE te kopen is ook zo wat.
Maar goed de app en software tsja... acceptatie is het enige dat ons rest en wellicht een beetje hoop op kleine vorderingen in het nader tot elkaar brengen van beide spelbeleveingen.

Ik vind GvG bijvoorbeeld best leuk maar gelijke kansen nog leuker en de servers kunnen het niet aan.
Stekker eruit?
Een doodziek huisdier krijgt uiteindelijk ook een spuitje tenslotte.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, als ze de stekker uit GvG trekken, is het verder ook vrij zinloos om je nog in te zetten voor je Gilde. Is de enige reden waarom ik nog steeds speel, dus als je van spelers zoals mij afwilt is dat een prima idee. Maar de kans is groot dat je dan alleen appspelers overhoudt en dat zijn dus over het algemeen niet direct de meest actieve gildespelers dus dan wordt het echt een heel ander spel. Kunnen ze de chat ook gelijk afschaffen.
 

DeletedUser12695

Guest
lijkt me heel erg sterk ze ooit die specifieke stekker er uit hallen :D

dat gezecht, gildes zijn goed voor zoveel meer dan gvg
 

DeletedUser

Guest
Tja, als ze de stekker uit GvG trekken, is het verder ook vrij zinloos om je nog in te zetten voor je Gilde. Is de enige reden waarom ik nog steeds speel, dus als je van spelers zoals mij afwilt is dat een prima idee. Maar de kans is groot dat je dan alleen appspelers overhoudt en dat zijn dus over het algemeen niet direct de meest actieve gildespelers dus dan wordt het echt een heel ander spel. Kunnen ze de chat ook gelijk afschaffen.

Nou miep dan ken je mij nog niet zeer actief en app ook.
Enne jou weg willen hebben dat zijn jouw woorden he? :D
 
Laatst bewerkt door een moderator:
lijkt me heel erg sterk ze ooit die specifieke stekker er uit hallen :D

dat gezecht, gildes zijn goed voor zoveel meer dan gvg

Niet als je einde tech zit. Ik heb geen handel nodig. M/o kom ik een heel eind mee met de vrienden. Er zijn ook 90% mails die losstaan van gilden dus daar kan je je GG's ook wel gevuld krijgen en dom ouwehoeren kan ook op de globale chat als je daar behoefte aan hebt. Het is juist de GvG die ervoor zorgt dat er meer mensen naar de gildechat komen.

En ik geloof direct dat je heel actief bent Chalinna, maar dus wel op max 70% kracht als je alleen via app speelt. En de meeste appspelers zijn echt vooral met hun eigen stadje bezig. Logisch ook, met alle beperkingen van de app maar wat mij betreft dus wel een verschraling van het spelersveld.
 

DeletedUser

Guest
Niet als je einde tech zit. Ik heb geen handel nodig. M/o kom ik een heel eind mee met de vrienden. Er zijn ook 90% mails die losstaan van gilden dus daar kan je je GG's ook wel gevuld krijgen en dom ouwehoeren kan ook op de globale chat als je daar behoefte aan hebt. Het is juist de GvG die ervoor zorgt dat er meer mensen naar de gildechat komen.

En ik geloof direct dat je heel actief bent Chalinna, maar dus wel op max 70% kracht als je alleen via app speelt. En de meeste appspelers zijn echt vooral met hun eigen stadje bezig. Logisch ook, met alle beperkingen van de app maar wat mij betreft dus wel een verschraling van het spelersveld.

Nou inderdaad verschraling in en in triest zelfs.
 

DeletedUser12187

Guest
Tja, als ze de stekker uit GvG trekken, is het verder ook vrij zinloos om je nog in te zetten voor je Gilde. Is de enige reden waarom ik nog steeds speel, dus als je van spelers zoals mij afwilt is dat een prima idee. Maar de kans is groot dat je dan alleen appspelers overhoudt en dat zijn dus over het algemeen niet direct de meest actieve gildespelers dus dan wordt het echt een heel ander spel. Kunnen ze de chat ook gelijk afschaffen.

Hier ben ik het absoluut niet mee eens. Kijk eens naar GE (zeker tegen jullie gilde :(). Ik denk dat ik als app-speler actiever ben dan sommige die wel fanatiek GvG spelen.

Maar dit gezegd hebbende denk ik idd wel dat het aantal app-spelers sneller groeit dan PC-spelers. En ik denk dat er in het stadhuis meer dan voldoende ruimte is om extra informatie toe te voegen. Dat je het scherm niet verder vol wil stoppen met knoppen en informatie balkjes kan ik me voorstellen door ruimte gebrek, maar daarom ook het stadhuis daarvoor gebruiken.
 
Bovenaan