Gezocht: FP-deal voor m'n Pharos

DeletedUser4100

Guest
wanted-2.large.jpg

(maximaal fp-deal voor max. 10 fp's/d)

Tijdelijke stop IVM komst van Hedendaags tijdperk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
hij bedoeld hiermee :) jij stort 10 fp's per dag bij hem en hij 10 fp's per dag bij jouw in een GG na keuze :)
 

DeletedUser1072

Guest
hij bedoeld hiermee :) jij stort 10 fp's per dag bij hem en hij 10 fp's per dag bij jouw in een GG na keuze :)

Ik weet wat een fp deal is. Maar 56 dagen lang vast zitten aan zijn GG is lang en de beloning is vrij klein aangezien je in die tijd in talloze kleine GG had kunnen doneren en veel meer had kunnen ophalen :p
 

DeletedUser6867

Guest
Ik weet wat een fp deal is. Maar 56 dagen lang vast zitten aan zijn GG is lang en de beloning is vrij klein aangezien je in die tijd in talloze kleine GG had kunnen doneren en veel meer had kunnen ophalen :p

in principe zou dat kunnen maar aangezien hij ook 560 fp bij jouw doneert groeien je eigen GG's Ook :) zolang je geen andere deals hebt met kleine GG's die neemt heb je aan het einde van de rit juist verlies want hij spendeerd 560 bij jouw en jij bij hem + je pakt ook nog eens de 1ste plek van 65 FP bonus :) waardoor je uit eindelijk winst maakt want je krijgt de 65FP en en 560 fp bij jezelf :)

true dat als je talloze kleine GG's leveled maar die zullen jouw geen punten toe stoppen ;)
 

DeletedUser1072

Guest
Oke dan, dan zo: de enige reden waarom ik fp bij hem zou geven is omdat ik dan die blauwdrukken krijg. En ja ik wil pharos blauwdrukken hebben. Dus dan zou ik 2 maanden moeten wachten op die blauwdrukken. Terwijl ik dit grote gebouw wil neerzetten zodat ik mijn stad sneller kan verbouwen, door men voorraad te kort kan dat nu nog niet. En als die 2 maanden over zijn heb ik al lang genoeg voorraad opgebouwd om men stad te verbouwen. Plus als ik dit ga doen zit ik 2 maanden vast aan zijn GG wil er wint uit halen, als ik in de tussentijd een andere GG wil gaan verzamelen heb ik daar dus 10 fp per dag minder voor ;)
 

DeletedUser6867

Guest
Oke dan, dan zo: de enige reden waarom ik fp bij hem zou geven is omdat ik dan die blauwdrukken krijg. En ja ik wil pharos blauwdrukken hebben. Dus dan zou ik 2 maanden moeten wachten op die blauwdrukken. Terwijl ik dit grote gebouw wil neerzetten zodat ik mijn stad sneller kan verbouwen, door men voorraad te kort kan dat nu nog niet. En als die 2 maanden over zijn heb ik al lang genoeg voorraad opgebouwd om men stad te verbouwen. Plus als ik dit ga doen zit ik 2 maanden vast aan zijn GG wil er wint uit halen, als ik in de tussentijd een andere GG wil gaan verzamelen heb ik daar dus 10 fp per dag minder voor ;)

kijk dit is een andere verhaal ;) als je je het doet om blauwdrukken dan is het slimmers om kleine lage GG's te levelen ;)
 

DeletedUser4100

Guest
Ja je kan de andere (24 - 10 =) 14 fp's natuurlijk in kleinere gg's stoppen.:)
De stroom van 10 fp's/d komt van mijn kant tot het begin van hedendaags
en daarmee zijn al wat levels van je gg('s) omhoog gehaald. Als je wilt natuurlijk.:p

Gelieve wel een pm/vv als je interesse hebt is wel zo handig.;)
 
Bovenaan