Gestopte spelers opheffen

Wildstorter

Actief lid
Inmiddels heb ik in de loop der jaen redelijk wat FP gedoneerd in GG, sommige in GG welke nooit meer gaan levelen omdat de spelers al gestopt zijn. Nu staan die nog wel op het lijstje van de gebouwen waarin ik geïnvesteerd heb, ik ga er maar vanuit dat ik de laatste 2 pagina's sowieso als verloren kan beschouwen.

Is het een idee om bij de gestopte spelers de GG te verwijderen of het laatste niveau naar 0 te brengen en daarbij de FP terug te geven aan de investeerder?
 

DeletedUser

Guest
Is het een idee om bij de gestopte spelers de GG te verwijderen of het laatste niveau naar 0 te brengen en daarbij de FP terug te geven aan de investeerder?

Wanneer is iemand definitief gestopt? Er zijn zat spelers die na een half jaar of een jaar weer beginnen. Ook zijn er al voorwaarden voor het verwijderen van spelers. Als er bij iemand diamanten op de teller staan, dan wordt die persoon niet verwijderd. Je idee gaat m.i. dus iets te ver. Wat ik wel toe zou juichen is een optie om zelf spelers uit de lijst van GG's waarin je doneert te kunnen verwijderen. Daarmee kan je je lijst opschonen, ongeacht of de speler nog actief is of niet.
 

DeletedUser10486

Guest
Je kan ook de GG's verder vullen zodat je investering niet helemaal verloren is.
Bijvoorbeeld, je hebt er 100 FP in zitten voor evenveel terug. En het is nog 50 FP om de GG te levelen. Met 50 FP extra heb je dan 100 FP terug, en anders heb je niets.
En als het ging om een FP deal, dan heb je je FP's sowieso reeds teruggekregen van die andere speler.
 

DeletedUser7517

Guest
Wat ik wel toe zou juichen is een optie om zelf spelers uit de lijst van GG's waarin je doneert te kunnen verwijderen. Daarmee kan je je lijst opschonen, ongeacht of de speler nog actief is of niet.


Prima idee...... MOET kunnen
 

DeletedUser5193

Guest
Wanneer is iemand definitief gestopt? Er zijn zat spelers die na een half jaar of een jaar weer beginnen. Ook zijn er al voorwaarden voor het verwijderen van spelers. Als er bij iemand diamanten op de teller staan, dan wordt die persoon niet verwijderd. Je idee gaat m.i. dus iets te ver. Wat ik wel toe zou juichen is een optie om zelf spelers uit de lijst van GG's waarin je doneert te kunnen verwijderen. Daarmee kan je je lijst opschonen, ongeacht of de speler nog actief is of niet.
ja ik , kom altijd terug
 
Wat ik wel toe zou juichen is een optie om zelf spelers uit de lijst van GG's waarin je doneert te kunnen verwijderen. Daarmee kan je je lijst opschonen, ongeacht of de speler nog actief is of niet.
Goed idee Sl8yer. Ik zit namelijk nog in GG van een overleden speler. Dat zou ik graag willen deleten.
 
Bovenaan