Geen upgrade naar betere bakkerij na enorm?

Status
Niet open voor verdere reacties.

dhaes

Lid
Ik was toevallig bezig met de laatste missie voor de banketbakkerij.

Voor deze missie kreeg ik daarentegen de bericht dat ik mijn "banketbakkerij" moest verkopen, en dat ik hiervoor een "grote banketbakkerij" zou terug krijgen.

Dit is vreemd, aangezien ik naast een gewone banketbakkerij, ook een "enorme banketbakkerij" in mijn stad heb staan. Deze is daarentegen niet aangevinkt. Ik ben daardoor niet meer viable voor de upgrade van mijn "enorme banketbakkerij" naar "legendarische bakkerij". Common sense gaf mij aan dat als ik mijn (3de jaars) bakkerij verkocht, ik mogelijk de 2de jaars versie terug zou krijgen (of juist helemaal niet).

(en heb dus nu een grote in mijn inventory, terwijl de missie voor legendarisch niet is op komen dagen)

Daarom vroeg ik mij af of ik nu hierin vast zit, en of er meerdere mensen hier last van hebben.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser10138

Guest
Op A kreeg ik wel een grote banketbakkerij maar nadat ik op C de banketbakker had verwijderd zat er geen grotere in mijn inventaris. Ben nu bang dat me dat op D opnieuw gebeurt
 

DeletedUser10138

Guest
Op D ging alles goed maar ik zie nu pas op C dat ik de enorme Banketbakkerij moest verkopen die had ik niet eens.
Nu heb ik niet eens meer een banketbakkerij :((
Dat moet wel een bug zijn. Ik hoop dat ze alles recht zetten
 

FantasyFan

Actief lid
Er gaat iets fout met de missies rond de legendarische banketbakkerij. Sommige spelers krijgen de verkeerde missie, andere kunnen de missie niet voltooien. Heb je hier last van dien dan alsjeblieft een support ticket in. We vragen even jullie geduld terwijl we naar een oplossing zoeken en zullen jullie zo spoedig mogelijk proberen te helpen.
 

dhaes

Lid
Er gaat iets fout met de missies rond de legendarische banketbakkerij. Sommige spelers krijgen de verkeerde missie, andere kunnen de missie niet voltooien. Heb je hier last van dien dan alsjeblieft een support ticket in. We vragen even jullie geduld terwijl we naar een oplossing zoeken en zullen jullie zo spoedig mogelijk proberen te helpen.

Bedankt, ik was even vergeten dat dat mogelijk was.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan