Nieuw Gebouwen lijken niet gemotiveerd

MariMaria

Actief lid
Totdat ik een motivatiekit gebruik. Dan krijg ik de melding dat ik dat gebouw niet kan motiveren en blijkt het al gemotiveerd te zijn. Ik heb elke dag een aantal van zulke gebouwen. Wel gemotiveerd maar niet zichtbaar betekent GEEN extra punten/munten/goederen/eenheden enz.
 

DarthRonin

Actief lid
Het kan ooit het gevolg zijn van een PC die op slaapstand heeft gestaan en dus ten tijde van het motiveren geen verbinding hadden waardoor het niet geregistreerd is.
Ik heb dit vaker meegemaakt en verversen na een slaapstand of het niet in verbinding staan met internet lost dit in mijn geval altijd op.
 

MariMaria

Actief lid
Sinds een maand of 2 speel ik wat minder en staat mijn PC af en toe op slaapstand. Ik heb er al een jaar last van. Verversen helpt inderdaad. Ik vind het gek dat de motivatie wel in mijn geschiedenis staat maar de punten/munten/goederen/eenheden enz. niet uitgekeerd worden. Het komt wel vaker voor dat je iets niet ziet maar wel krijgt.
 

DarthRonin

Actief lid
maar de punten/munten/goederen/eenheden enz. niet uitgekeerd worden.

Ik verwacht dat je die toch krijgt hoor.
De server berekent dat spul en daar zou dat gebouw dan wel als gemotiveerd geregistreerd staan.
Lijkt me dat de server dat dan recht zet, maar wellicht dat Leones het weet of na kan vragen.
Stuur support anders een berichtje met de vraag of het zo werkt.
 
Bovenaan