Gebouwen draaien

DeletedUser12831

Guest
Veel woningen hebben een 'hoge' achterkant waardoor je niet kan zien of er 'iets' op straat ligt en het zou handig zijn als je gebouwen een kwartslag kon draaien..
 
Denk dat jij je niet helemaal realiseert wat de impact is van een dergelijke wijziging. Om te beginnen moeten dan alle gebouwen en decoraties voorzien worden van 1 tot 3 illustraties extra. Vervolgens moet er dus veel meer info rondgepomt worden, terwijl de servers al redelijk op hun max. capaciteit zitten.En dat omdat er misschien een paar muntjes op straat liggen die je anders mist? Als je die muntjes echt hard nodig hebt, doe je toch al iets verkeerd in het spel en daar gaan draaiende gebouwen niks aan veranderen.
 

DeletedUser

Guest
Het lijkt me absoluut geen goed idee om dit in te voeren. Bij dit spel is het, volgens mij, net leuk dat je kan puzzelen en moet kiezen welke gebouwen je waar neer zet. Als je gaat invoeren dat je gebouwen kan draaien dan vervalt dat aspect van het spel. In mijn ogen doe je dan een flinke afbreuk aan een van de hoofdaspecten van dit spel.

Als dat idee al "zo" vaak voorgesteld is betekend dat toch dat er veel vraag naar is, of zie ik dat verkeerd? :)

Er kan misschien wel veel vraag naar zijn maar dit zegt niets over hoe goed of hoe haalbaar het idee is. Ik kan perfect een idee zeggen waarvan ik zo goed als zeker weet dat ik veel bijval zal krijgen namelijk: schaf diamanten af. Alleen is dit een onhaalbaar en slecht idee want de ontwikkelaars werken niet gratis en servers moeten onderhouden worden.

Het feit dat iets verschillende keren voorgesteld wordt, zegt niets over dat het echt een meerwaarde is voor het spel of dat het echt een goed idee is om dat in te voeren.
 

Felair

Actief lid
Dit hoort hier niet thuis, als je hier over wil discussiëren dan dien je daar een topic over te maken in het Discussie & feedback gedeelte van het forum maar dit staat op de blacklist welke overigens gewoon in het 2e topic van dit subforum staat "Regels en richtlijnen Ideeën en suggesties forum"


Niet voor te stellen ideeën

Ideeën die op een van de volgende onderwerpen neerkomen kunnen direct door ons afgekeurd worden:
  • Draaien van gebouwen
  • Terugplaatsen van gebouwen in inventaris
  • Draaien van speelveld
  • 2D-weergave van het speelveld (bovenaanzicht)
  • "Wegen weergave" van het speelveld (alleen wegen zichtbaar maken)
  • Bouwmodus
  • Meer uitbreidingen toevoegen
  • Speelveld vergroten
  • Nieuw groots gebouw
  • Afschaffen van plunderen
  • Nieuwe eenheid
  • Features op de app die niet in de browser bestaan
  • Features in de browser die niet in de app zitten
  • Grotere legers
  • Informatie uit het spel kunnen exporteren
  • PvP gevechten waarbij beide spelers online zijn
  • Makkelijker verkrijgen van de (juiste) blauwdrukken
  • Missiereeksen

Laatst bewerkt door een moderator: 31 aug 2016
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Gebouwen draaien zal helaas niet mogelijk worden, deels omdat dat een deel van de uitdaging in het spel weghaalt, deels omdat dat betekent dat we 4x zoveel afbeeldingen moeten maken per gebouw en dat niet haalbaar is.
 
Bovenaan