Gebouw Notenkraker

DeletedUser

Guest
ach, hij staat wel grappig, enige nadeel vind ik dat hij dan wel maar 2x1 is, maar omdat geen andere gebouwen dat zijn en ik alle versieringen weg heb gedaan omdat anders iedereen plantjes gaat watergeven ipv gebouwen opknappen/motiveren, ben ik dus effectief 2x2 ruimte kwijt.
 

DeletedUser

Guest
De missie is voltooid en dus kun je hem verkopen als je dat zou willen, bedenk wel dat hier hetzelfde geld als de begraafplaats, eenmaal verkocht komt ie niet terug in je inventaris ;)



begraafplaats vind ik nuttiger met 1000 tevredenheids punten.
Zo notenkraker is echt nutteloos nu je een grote gebouw kan krijgen voor tevredenheid.

Maar je kan de notenkraker geen gebouw noemen,
Eerder een decoratie
 

DeletedUser

Guest
klopt, er hoeft ook geen weggetje naar toe, dat is dan wel weer leuk.
In de hoge middeleeuwen is het helaas maar 128 tevredenheid, dat is dan wel weer jammer.
 

DeletedUser

Guest
Ik vind m wel grappig en heb m een mooi plekje gegeven.
En nootjes vreten nu,niet normaal, borrelnootjes walnoten pistasnoten, nootjes nog aan toe jo.

Ik vind zon ding als de notenkraker beter als een dom potret,daar heb je hellemaal niks aan dus niet zo klagen.
Wees blij dat ze wat verzinnen.

gr marcus
 

DeletedUser266

Guest
De -50% bouwtijd dat die heeft vind ik enorm nuttig
maar dat blijken vele over het hoofd gezien te hebben.
 

DeletedUser974

Guest
-50% bouwtijd voor alle gebouwen als je de notenkraker hebt?
 

DeletedUser

Guest
1 bij 2 en 122 tevredenheids punten, dus makkelijk in een hoekje te proppen.
 

DeletedUser

Guest
Ik heb een probleem met dit gebouw. Ik zit nu in de ijzertijd, maar hij geeft nog steeds maar 100 punten en er staat ook bij dat het gebouw van de bronstijd is. Ik dacht te lezen dat het gebouw automatisch meeveranderd of heb ik dat verkeerd? Zou jammer zijn want op een gegeven moment zou hij nutteloos worden voor mij.
 

DeletedUser

Guest
gebouw veranderd niet mee met je ontwikkeling. In jouw geval zal het altijd op 100 blijven staan en een bronstijdgebouw blijven. op het moment dat je de opdracht/missie doet waarbij dit gebouw wordt gegeven, bepaald de tijd waarin je je op dat moment bevindt het tijdperk van het gebouw.
 

DeletedUser

Guest
gebouw veranderd niet mee met je ontwikkeling. In jouw geval zal het altijd op 100 blijven staan en een bronstijdgebouw blijven. op het moment dat je de opdracht/missie doet waarbij dit gebouw wordt gegeven, bepaald de tijd waarin je je op dat moment bevindt het tijdperk van het gebouw.

Oke dankjewel voor je reactie, dus als ik het goed begrijp was het slimmer geweest het gebouw pas in een later tijdperk te bouwen?
 

DeletedUser3200

Guest
ik vermoed dat het van het tijdperk is waarin je het hebt ontvangen
 

DeletedUser

Guest
Oke dankjewel voor je reactie, dus als ik het goed begrijp was het slimmer geweest het gebouw pas in een later tijdperk te bouwen?

Volgens mij : de afronding van de opdracht waarbij je het gebouw verdient bepaald het tijdstip. Indien je dan in ijzertijd zit wordt het een ijzertijd gebouw, indien je in vroege middeleeuwen zit wordt het een vroege middeleeuwen gebouw.
 

DeletedUser1869

Guest
Wel jammer dat degenen die verder zijn dan een nog grotere bonus krijgen die zolang je dat gebouw houdt, voorgoed blijft gelden. Ik kan me voorstellen dat mensen die nog maar in de bronstijd zitten de notenkraker relatief nutteloos vinden. Als die speciale gebouwen gewoon meegingen, had iedereen uiteindelijk ten minste evenveel aan hetzelfde gebouw. Ik snap dat die halloween- en kerstmissies en de beloningen niet meer dan extraatjes zijn, en dat het daarom niet de hoogste prioriteit heeft, maar het is gewoon apart dat de een meer uit zijn beloning kan halen omdat die al verder is dan een ander, en dat het nergens echt gelijkgetrokken wordt. Aangezien het stadhuis met elk tijdperk veranderd (alleen kwa uiterlijk, niet kwa 500 munten/24h), zie ik niet in waarom het niet mogelijk is om speciale gebouwen als kerkhof en notenkraker mee te laten gaan met hun tijd. Indien dit een bewuste keuze is, zie ik niet zo goed de gedachte daarachter.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3200

Guest
klopt niet echt denk ik Thierry, twee tijdperken later hebben ijzertijd spelers evenveel aan hun notenkraker als hoge middeleeuwen-spelers 2 tijdperken later, volgens mij. De kosten lopen op met de tijdperken evenals de winsten. Als ijzertijd speler heb je genoeg aan 200+, als hme heb je genoeg aan 900+, maar het volgende tijdperk is het alweer gedaan met de pret.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2296

Guest
Ik vind dat de banketbakkerij er vrolijk en sfeervol eruit ziet!
 
Bovenaan