GE ranglijst

Doodaa

Lid
Hallo ,

is er een mogelijkheid met per wereld een GE ranglijst te krijgen. De stand van de week ervoor lijkt me dan logisch. of de ranglijst over alle werelden laten gelden omdat je tegen alle werelden vecht? Ik vind dit erg interessant om te zien hoe andere gilde het bij ge doen qua %.

De lijst per wereld als ranglijst vind ik al leuk. Want GE is nu veel belangrijker geworden dan GVG voor iedereen. Deze ranglijst zegt ook daadwerkelijk iets over de activiteit van de gildes en hoe ze spelen.
 

DeletedUser

Guest
Persoonlijk zit ik daar echt niet op te wachten.
Ik vind het toch al een wekelijks verplicht nummertje met telkens dezelfde gevechtjes.
Te saai!
Het hoort er wel bij zo niet: je dient je gilde ermee.
Maar om dit nou een nog uitgebreider verhaal te maken dat zie ik echt niet zitten.
Dit werkt in de hand dat men elkaar ook nog eens de loef wil afsteken tegenover een gehele spelwereld.
vreselijk!
GvG vind ik eigenlijk veel leuker en dynamischer: laat ze daar maar wat aan doen ook voor de app.
 

DeletedUser

Guest
is er een mogelijkheid met per wereld een GE ranglijst te krijgen. De stand van de week ervoor lijkt me dan logisch. of de ranglijst over alle werelden laten gelden omdat je tegen alle werelden vecht? Ik vind dit erg interessant om te zien hoe andere gilde het bij ge doen qua %.

Hoe kan je nu om een lijst vragen per wereld terwijl GE over alle werelden heen gaat? Ook een lijst over alle werelden zegt toch niets? Een gilde met 6 leden heeft meer kans om hoog te eindigen dan een gilde met 70+ leden.

De lijst per wereld als ranglijst vind ik al leuk. Want GE is nu veel belangrijker geworden dan GVG voor iedereen. Deze ranglijst zegt ook daadwerkelijk iets over de activiteit van de gildes en hoe ze spelen.

Enig idee waar die lijst op gebaseerd is?
 

Doodaa

Lid
Het is een idee waar over nagedacht en discussieert kan worden.of gvg belangrijker is of niet is dan een aparte discussie wellicht.

Je hebt deze vrij belangrijke tak van sport voor een gilde maar nergens een ranglijst te zien hoe het ten opzichte van elkaar hebben gedaan. behalve dat je aantal bekers kan zien in profiel (ook niet in ranglijst te zien). En de bekers zegt over heel lange termijn misschien wat maar nu nog niet veel. teveel geluk afhankelijk tegen wie je toevallig moet. Als je pech hebt een paar GE actieve die 115% halen. En met geluk paar gildes die de 60 nog niet eens halen.

over de wereld zelf is al fijn als vergelijkingsmateriaal, maar over alle werelden is leuker als je zou willen zien wat je kansen zijn in die week.

Hoe kan je nu om een lijst vragen per wereld terwijl GE over alle werelden heen gaat? Ook een lijst over alle werelden zegt toch niets? Een gilde met 6 leden heeft meer kans om hoog te eindigen dan een gilde met 70+ leden.
Enig idee waar die lijst op gebaseerd is?

Oke, percentage wat je haalt ongeacht hoeveel leden vind ik wel interessant. Je hebt gelijk dat minder leden de kans groter maakt dat je hoger % haalt maar is nog steeds afhankelijk van activiteit. Kijk maar naar liberty op c met 55-60 leden die de 110-115% halen wekelijks.
 

DeletedUser

Guest
En de bekers zegt over heel lange termijn misschien wat maar nu nog niet veel. teveel geluk afhankelijk tegen wie je toevallig moet.

En bij een ranglijst is dat anders? :rolleyes:

Als je pech hebt een paar GE actieve die 115% halen. En met geluk paar gildes die de 60 nog niet eens halen.

Dat is bij een ranglijst niet meer zo? :rolleyes:

over de wereld zelf is al fijn als vergelijkingsmateriaal, maar over alle werelden is leuker als je zou willen zien wat je kansen zijn in die week.

Hoe zie je dat dan? Op dat punt geven die bekers zelfs een veel beter inzicht.

Oke, percentage wat je haalt ongeacht hoeveel leden vind ik wel interessant. Je hebt gelijk dat minder leden de kans groter maakt dat je hoger % haalt maar is nog steeds afhankelijk van activiteit. Kijk maar naar liberty op c met 55-60 leden die de 110-115% halen wekelijks.

Dus wil jij nu een ranglijst waarbij een GFilde met 6 leden met 2 vingers in de neus boven Liberty eindigt? :eek:
 
Bovenaan