GE prestatie

DeletedUser9020

Guest
Ik weet dat de prestaties bij velen niet erg populair zijn en enkele leden zullen hier vast cynisch op reageren maar persoonlijk zou ik het fijn vinden als er een GE prestatie zou komen die je kunt verdienen door niveau 4 van de GE af te ronden. Dat als je bijvoorbeeld 25 keer alle 64 GE missies hebt uitgespeeld je een prestatie medaille krijgt. En bij 50, en bij 75 en bij 100. Een ander idee is dat je er 2 prestaties van maakt, een voor niveau 3 (48 gevechten) en een voor niveau 4 (64 gevechten)
Laat de cynische reacties maar komen ;)
 

DeletedUser4100

Guest
Ik weet dat de prestaties bij velen niet erg populair zijn en enkele leden zullen hier vast cynisch op reageren maar persoonlijk zou ik het fijn vinden als er een GE prestatie zou komen die je kunt verdienen door niveau 4 van de GE af te ronden. Dat als je bijvoorbeeld 25 keer alle 64 GE missies hebt uitgespeeld je een prestatie medaille krijgt. En bij 50, en bij 75 en bij 100. Een ander idee is dat je er 2 prestaties van maakt, een voor niveau 3 (48 gevechten) en een voor niveau 4 (64 gevechten)
Laat de cynische reacties maar komen ;)

Goed idee om mensen extra te motiveren om aan GE mee te doen. Misschien
een paar suggesties voor je idee, gilde awards, om bij je idee te blijven bv.
De vuurdans - X% van je gilde heeft 25 weken achter elkaar GE level 4 volledig voltooid.
Zal een mooie aanvulling zijn en nuttig. Zoude aangevuld kunnen worden met
GvG awards. Een gilde kan dan zelf bepalen wat ie wil laten zien, zodat iedereen kan
zien hoe goed de gilde (of haar leden) is / zijn in GE of GvG of hoe actief / fanatiek
ze hierin zijn.

Misschien nog een suggestie met dezelfde gedachte:
Voor spelers zelf misschien dat je eenmalig een exclusief GE gebouw kan winnen,
een paar suggesties voor je idee:
De harde noot om te kraken - voltooi alle 64 ontmoetingen achter elkaar door te vechten (een notenkraker voor een vulkaan)
Hard to get - voltooi alle 64 ontmoetingen achter elkaar door te onderhandelen (een gekraakte kluis)

Een harde noot om te kraken verwijst naar het spreekwoord, dat iets een moeilijke uitdaging is.
Hard to get - Engelstalig spreekwoord, het betekent dat iemand je het moeilijk maakt om hem/haar te overtuigen.
 

DeletedUser10111

Guest
Ik zou er voor elk level een achievement toevoegen (level 1 1x brons, level 2 5x zilver(?) , level 3 10x goud???, level 4 25x platinum??? ).
Ik ben nog maar een paar weken bezig, en blijf nu hopeloos steken op level 2 :p

Hoe werkt het gilde awards? Stel mijn gilde verdient een plak. Wat als een groot deel van de GE spelers weggaat oid, vervalt de award dan ook weer? Bij de huidige achievements is het aan de speler verbonden, en blijft ook geldig.
 

DeletedUser

Guest
Ik weet dat de prestaties bij velen niet erg populair zijn en enkele leden zullen hier vast cynisch op reageren maar persoonlijk zou ik het fijn vinden als er een GE prestatie zou komen die je kunt verdienen door niveau 4 van de GE af te ronden. Dat als je bijvoorbeeld 25 keer alle 64 GE missies hebt uitgespeeld je een prestatie medaille krijgt. En bij 50, en bij 75 en bij 100. Een ander idee is dat je er 2 prestaties van maakt, een voor niveau 3 (48 gevechten) en een voor niveau 4 (64 gevechten)
Laat de cynische reacties maar komen ;)

Als ik hier cynisch op zou reageren dan zou dat betekeken dat ik de prestaties serieus neem. Wat mij betreft stel je voor dat er een prestatie komt als je tijdens het spel niet naar de WC hoeft. Mijn zegen heb je :D
 

DeletedUser9020

Guest
Als ik hier cynisch op zou reageren dan zou dat betekeken dat ik de prestaties serieus neem. Wat mij betreft stel je voor dat er een prestatie komt als je tijdens het spel niet naar de WC hoeft. Mijn zegen heb je :D
En ik maar denken dat je een grote tegenstander van de prestaties was, maar wel fijn dat je je aangesproken voelde ;)
Zelf denk ik dat een GE prestatie net wat leuker is dan een WC prestatie maar jij zal daar weinig verschil in zien ^^
 

DeletedUser10486

Guest
Een prestatie krijgen is wel leuk. Maar ik ga echt niet speciaal iets doen om er één te krijgen, bijvoorbeeld een halve dag versieringen zetten en weer slopen.
Zonder prestatie speel ik de GE ook wel uit.
 

DeletedUser

Guest
Zelf denk ik dat een GE prestatie net wat leuker is dan een WC prestatie maar jij zal daar weinig verschil in zien ^^

Dat vind ik wel een erg cynische reactie van je, maar je hebt wel een beetje gelijk. Of jij nu in GE iets presteert of op de WC, maakt voor mij inderdaad geen enkel verschil.
 

DeletedUser9020

Guest
Een prestatie krijgen is wel leuk. Maar ik ga echt niet speciaal iets doen om er één te krijgen, bijvoorbeeld een halve dag versieringen zetten en weer slopen.
Zonder prestatie speel ik de GE ook wel uit.
Voor mij zijn de prestaties ook meer iets om terug te kunnen zien wat je bereikt heb dan iets waar je actief je best voor moet doen om het te behalen.
Ik vind het persoonlijk leuker om terug te zien hoeveel gevechten ik bijvoorbeeld al gewonnen heb, maar ik ga niet extra vechten of gebouwen plaatsen om een prestatie te krijgen. Het is voor mij zelf vooral om te kijken wat ik bereikt heb. En vandaar dit topic om te kijken of andere het een leuk idee zouden vinden als er een GE prestatie bij komt :)
 

DeletedUser

Guest
Voor mij zijn de prestaties ook meer iets om terug te kunnen zien wat je bereikt heb dan iets waar je actief je best voor moet doen om het te behalen.
Ik vind het persoonlijk leuker om terug te zien hoeveel gevechten ik bijvoorbeeld al gewonnen heb, maar ik ga niet extra vechten of gebouwen plaatsen om een prestatie te krijgen. Het is voor mij zelf vooral om te kijken wat ik bereikt heb. En vandaar dit topic om te kijken of andere het een leuk idee zouden vinden als er een GE prestatie bij komt :)

Sorry hoor, maar je weet toch zelf wel wat je bereikt hebt? Je krijgt nu ook al prestaties voor het voltooien van het lente- en meievenement. Moet je daar aan herinnert worden?

Wat doet het er toe hoeveel gevechten je gewonnen hebt? De meesten stellen 1 eenheid en 7 schurken op en clicken op auto. Is dat een prestatie?
 

DeletedUser9020

Guest
De prestaties voor het afronden van een evenement voegen voor mij niet zo heel veel meer waarde inderdaad.
maar andere vind ik weer wel leuk zoals bijvoorbeeld die van het plunderen, kwestie van persoonlijke smaak lijkt mij, maar laten we daar niet over discuseieren want ik weet dat vele hier er anders naar kijken.
De vraag die ik wou stellen was past een GE prestatie tussen het rijtje van de andere of niet.
 

DeletedUser

Guest
kwestie van persoonlijke smaak lijkt mij, maar laten we daar niet over discuseieren

Maar dat doen we toch juist wel? Die GE prestatie is jouw persoonlijke smaak. De dochter van Chalinna-Charlotte zal er helemaal niets mee hebben.

De vraag die ik wou stellen was past een GE prestatie tussen het rijtje van de andere of niet.

Ja natuurlijk. Het is net zo nietszeggend als alle andere.
 

Markus

Actief lid
ik vind dat er een prestatie bij moet komen voor inactiviteit, dus brons voor 3 dagen achtereen afwezig, zilver voor 10 dagen, goud voor 21 dagen en platinum voor een wopping 180 dagen :p
 
Bovenaan