GE indicatie voor beschikbare pogingen

Met het nieuwe gilde expeditie level dat er nu al een tijdje is merk ik vaak dat ik alle pogingen die ik krijg goed kan gebruiken. Echter vergeet ik nog wel eens om te kijken of ik pogingen heb. Bij bijvoorbeeld PvP-arena komt er zo'n mooi uitroepteken boven de toren in je stad om aan te geven dat je daar nog pogingen hebt.
Daarom lijkt het mij een goede toevoeging om dit ook voor GE uit te werken.
De code bestaat al dus het lijkt mij dat dit redelijk eenvoudig aangepast kan worden voor GE. En hierdoor hebben spelers een duidelijke reminder dat ze nog wat kunnen doen in GE.
Nadelen zie ik niet echt aan deze toevoeging.

Ik ben benieuwd wat andere spelers hiervan vinden.
 

SonnyWeg

Actief lid
Interessant idee. Geen idee hoe het met andere spelers zit, maar voor mij zou het in ieder geval overbodig zijn. 8 gevechten in de ochtend, 8 in de avond en als er tijd over is tussendoor nog een aantal. Dan ben je uiterlijk zaterdag klaar met GE5. Mocht een uitroepteken wel ingevoerd worden dan zou deze automatisch uit moeten schakelen na het voltooien van GE5. Dankzij jaren te spelen en getriggerd te worden door uitroeptekens heb ik "muscle memory" opgebouwd, dus na voltooiing van GE5 zou ik continu voor niets op de GE boot klikken als daar nog steeds een uitroepteken zou staan.
 
Voor de een wellicht handig (beginnende speler?), voor anderen overbodig zoals hierboven ook beschreven. Het zal wellicht eerder ergernis geven bij grote groep.
 
Goed punt SonnyWeg, Het zou dan inderdaad niet naar voren moeten komen als je GE uitgespeeld hebt. Ik weet niet of dit veel extra werkt kost in coderen.
 
Persoonlijk weet ik dit en vind ik die uitroeptekens niet heel geweldig. Ik koop vaak met medailles een aantal ontmoetingen bij als ik dan toch bezig ben. Zeker in de lagere levels wil ik nog wel eens onderhandelen en zet dan soms de taveernebonus aan. Dan is het zonde om dat op te maken met maar een handvol ontmoetingen.
 
Bovenaan