Opgelost Functies binnen de gildes

DeletedUser

Guest
Tot nu toe heb ik alleen trusted getest.

Wat deed ik?
Ik heb een verborgen forum gemaakt en iemand (van mijn eigen buurt) Trusted gemaakt. Daarna heb ik hem gevraagd of hij kon lezen dat ik een verborgen forum gemaakt had. Dat kon hij niet.

Mogelijk deed ik iets fout, mogelijk is het een bug. Ik hoor graag meer.
 

DeletedUser

Guest
Getest (dank je, Heulsen) -> Bevestigd -> Gemeld. :)

SC-3028
 

DeletedUser

Guest
Even ter info:
Ik heb intussen de volgende tests uitgevoerd op 13-6 rond 8 uur in de morgen.
Iedere keer heb ik de mogelijkheden van dezelfde speler verder uitgebreid en niet andere mogelijkheden weer ontnomen.
Ik heb dezelfde persoon ook de mogelijkheden inviter gegeven. Toen kon hij wel netjes mensen uitnodigen, maar nog steeds geen verborgen forums lezen. De volgende test was deze persoon ook de mogelijkheid moderater erbij te geven. Vanaf dat moment kon hij ook op het forum dingen veranderen, maar ook nu nog steeds geen verborgen forums lezen. Ik was wel verbaasd dat hij zelfs als moderator dus nog steeds deze mogelijkheid niet had.
Hoewel ik het ook netjes vind dat deze mogelijkheden niet vanzelfsprekend gekoppeld zijn, heeft deze speler wel beide mogelijkheden op het moment.
Ik denk dat het probleem dus alleen bij trusted zit en dat de andere mogelijkheden dus wel naar behoren werken.

Sinds 13-6 heb ik geen contact meer met deze speler gehad. Maar hij heeft ook niet op ons gildeforum gereageerd dat hij het intussen wel kan lezen, terwijl hij gister nog op ons gildeforum geweest is en wel op iets anders gereageerd heeft.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
Ik had begrepen dat trusted de verborgen forums zou moeten kunnen lezen. Maar dit is info die ik van een andere speler heb.

Tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die ook daadwerkelijk de verborgen forums kan lezen. Ik ben zelf founder, ik heb het alleen nog niet bij Leader getest of die het wel kan lezen.
 

DeletedUser275

Guest
Ik had begrepen dat trusted de verborgen forums zou moeten kunnen lezen. Maar dit is info die ik van een andere speler heb.
Deze info kan ik bevestigen. Ik heb het zelf getest op en (dus niet op nl).

Tot nu toe heb ik nog niemand gevonden die ook daadwerkelijk de verborgen forums kan lezen. Ik ben zelf founder, ik heb het alleen nog niet bij Leader getest of die het wel kan lezen.
Een Leader zou het zeker moeten kunnen lezen, want die is dan ook forumadmin en die kunnen alle forums zien.
Ik ben op nl zelf Leader en ik kan daardoor zelf forums maken en ook verborgen forums. Dus het zou maar raar zijn moest ik er zelf niet op kunnen.
 
Bovenaan