fp punten geïnvesteerd in GG van spelers die zijn gestopt laten terug vloeien naar de bron-speler

hallohallo

Nieuw lid
Op dit moment is het zo dat wanneer fp investeert in de GG van een speler, en die speler stopt met het spel, je die fp kwijt raakt. Dus waneer je bijv. 2500 fp in p1 van de Arc van SpelerAAA stopt, en die speler stopt met het spel, de account wordt verwijderd, je die 2500 kwijt bent. Het lijkt mij simpel om als onderdeel van het opruimen van het account van een speler die stopt, die fp te laten terugvloeien naar de speler die in de plek investeerde.
 

DarthRonin

Actief lid
Op dit moment is het zo dat wanneer fp investeert in de GG van een speler, en die speler stopt met het spel, je die fp kwijt raakt. Dus waneer je bijv. 2500 fp in p1 van de Arc van SpelerAAA stopt, en die speler stopt met het spel, de account wordt verwijderd, je die 2500 kwijt bent. Het lijkt mij simpel om als onderdeel van het opruimen van het account van een speler die stopt, die fp te laten terugvloeien naar de speler die in de plek investeerde.

En wat als het een deal was?
Speler A gooit 2500 in GG van speler B, speler B gooit 2500 in GG van speler A.
Speler B stopt en wordt na een jaar verwijdert en speler A krijgt naast die 2500 die hij/zij van speler B heeft gekregen ook nog eens 2500 terug.

Lijkt je dat eerlijk?


Daarbij, je hebt het over iemand die stopt en op het moment van verwijderen dus al een jaar gestopt is.
Je hebt dus al een jaar de tijd gehad om te zorgen dat die FP alsnog terug komen voordat Inno het dorp verwijdert.
En normaal gesproken kost het veel minder om dan te zorgen dat die FP terug komen dan dat je geïnvesteerd hebt.
 

Atreus

Lid
Daarbij, je hebt het over iemand die stopt en op het moment van verwijderen dus al een jaar gestopt is.
Je hebt dus al een jaar de tijd gehad om te zorgen dat die FP alsnog terug komen voordat Inno het dorp verwijdert.
En normaal gesproken kost het veel minder om dan te zorgen dat die FP terug komen dan dat je geïnvesteerd hebt.

Niet als de speler zijn stadhuis heeft losgekoppeld, want je meer en meer ziet.
 
Is ook een manier om die kapertjes een lesje te leren, dus vind het goed op deze manier. Jij beslist je FP ergens in te droppen, moet je maar zorgen dat ze terugkomen ook. Niets aan veranderen dus (en ben er ook al een hoop kwijt aan spelers die stoppen hoor)
 

hallohallo

Nieuw lid
@Mokkajunior: Het hele idee van fp in iemands ander GG stoppen is dat je er allebij beter uit komt. Dus dat kapen is wel heel negatief bekeken. Vooral kleine spelers zijn blij met de fp die een grotere speler erin stopt. Anders zou het wel heel lang duren om je eigen Arc naar L80 te brengen. Dus waarom daarvoor een lesje geleerd moet worden is me niet duidelijk.
 

hallohallo

Nieuw lid
@DarthRonin: dat is waar, maar die truuk kun je maar 1x doen, en dan moet je ook nog heeeeel lang wachten totdat het account is gedeleted. Om misbruik tegen te gaan zou je ook nog een max kunnen toevoegen (max aantal x per speler, max aantal fp tov p1 in GG, etc.....)
 

Felair

Actief lid

2 topics over t hetzelfde.. en dan heb ik nog niet eens heel veel moeite gedaan om te zoeken.
Je kiest zelf om ergens te storten dus het is dan ook jouw risico vind ik, buiten dat lijken voorstellen sowieso niet heel veel nut te hebben, meeste voorstellen worden niet eens volgens template gedaan en forum word niet echt bijgehouden.. :eek:
 
@Mokkajunior: Het hele idee van fp in iemands ander GG stoppen is dat je er allebij beter uit komt. Dus dat kapen is wel heel negatief bekeken. Vooral kleine spelers zijn blij met de fp die een grotere speler erin stopt. Anders zou het wel heel lang duren om je eigen Arc naar L80 te brengen. Dus waarom daarvoor een lesje geleerd moet worden is me niet duidelijk.

Veel van die kleinere spelertjes storten random FP in allerhande GG's, had iemand in mijn vriendenlijst staan die al makkelijk 6 maand gestopt was en die GG's zaten vol met allemaal kleinere spelers die daar storten. Spelers moeten eens leren om een plaats te bespreken en niet at random te storten, dan zal je al veel van die problemen vermijden. Ook als je dit gaat invoeren, wat met al die spelers die al 10.000-en FP's zijn kwijtgespeeld op deze manier en waarvan spelers al gedelete zijn. Denk eerlijk gezegd dat dit kansloos is en dat je best zorgt dat je je FP stort in plaatsen waar je ze ook zal terugkrijgen
 
Bovenaan