FP innen ( Pc vs App )

DeletedUser7203

Guest
Ik maak net als velen denk ik al geruime tijd van de foe App.
Nou is het zo dat je op de App al je FP gebouwen in 1 keer kan innen wat super handig is.

Vrij simpel voorstel en idee dus:
Maak dit ook mogelijk op de browser versie

Niemand wordt er vrolijk van om meerdere keren een stad te moeten bezoeken omdat je niet in 1 keer je fp deal kan storten.
 

DeletedUser10486

Guest
Dat kan je toch? (maat het kost wel 5 diamanten).
Maar als het balkje vol is, dan wordt de timer gereset, en verlies je eigenlijk een FP.
 

DeletedUser

Guest
Ik gebruik de app zelden. Waar zit die functie en loopt je teller dan niet vol?
 

DeletedUser7203

Guest
Ik gebruik de app zelden. Waar zit die functie en loopt je teller dan niet vol?

Het is geen functie het is gewoon 1 fp aanklikken en dan swypen over de rest van de gebouwen.
Zo kan ik in 1 keer me 100 fp innen ipv van in 8 keer hoe het op de pc werkt.
De teller loopt indd vol dus komt ook geen nieuwe fp bij tot je weer onder de 10 zit.
Maar dat is nu hetzelfde al kost het heel wat meer stappen.
 

DeletedUser

Guest
OK, dus als ik het goed begreijp kan ik op de app in 1x meer dan 50 fp binnenhalen. Ga ik eens proberen.
 

DeletedUser7203

Guest
OK, dus als ik het goed begreijp kan ik op de app in 1x meer dan 50 fp binnenhalen. Ga ik eens proberen.

Yup moet alleen niet telang wachten dan krijg je zelfde melding als hier fp limiet berijkt.
1 FP gebouw aanklikken dan rest ook klikken of gewoen swypen echt super handy
 

DeletedUser10111

Guest
Je bedoelt met de muis op een gebouw gaan staan tot het oplicht, muisknop indrukken, en muis over andere gebouwen bewegen (en aan het eind loslaten)? Dat is iig hoe ik spul verzamel.

Ik heb dat ergens een keer gelezen bij een tip bij het laden van de applicatie.
 

DeletedUser10486

Guest
Ik heb nog nooit een smartphone of tablet gezien met een muis er aan.
 

DeletedUser7203

Guest
Je bedoelt met de muis op een gebouw gaan staan tot het oplicht, muisknop indrukken, en muis over andere gebouwen bewegen (en aan het eind loslaten)? Dat is iig hoe ik spul verzamel.

Ik heb dat ergens een keer gelezen bij een tip bij het laden van de applicatie.

Zo zou dat erop de browser uit kunnen zien jah alleen werkt dat hier momenteel niet op de app wel.
Het is daarnaast ook misbruik proof want komt op zelfde neer dat iemand een CC level 80 heeft deze ind.
Kleine aanpassing maar zeker met alle FP gebouwen, altaar, bazaar nu die voetbal velden & wat de toekomst nog gaat brengen super handig.
Nu moet je meerdere malen fp gebouwen en gg innen dus of meerder malen naar je tech tree toe of fp deals wat het ook mag zijn.

Onnodige stappen wat makkelijker kan.
 

DeletedUser

Guest
De app en de browser werken niet hetzelfde. Uiteraard zijn de verschillen hierin bekend bij de ontwikkelaars, het heeft daarom weinig zin hier ideeën over te plaatsen. Dit idee zal daarom ook afgekeurd worden. Het topic wordt morgen gearchiveerd.
 
Bovenaan