Fp aankoop met munten

Beste(n), Zou het niet mogelijk zijn om dit menu uit te breiden tot 100Fp ineens of het zelf bepaalbaar maken. Nu gaat het per 10 veel te traag als je een groot aantal wil kopen. Mvg, KK
 

DarthRonin

Actief lid
Beste(n), Zou het niet mogelijk zijn om dit menu uit te breiden tot 100Fp ineens of het zelf bepaalbaar maken. Nu gaat het per 10 veel te traag als je een groot aantal wil kopen. Mvg, KK
We zijn allang blij dat we na vele jaren van "zeuren" recent eindelijk deze optie gekregen hebben.
Tussen de eerste reacties toen we dit kregen zat toen ook veel "goh, waarom niet 100 ineens of een zelfgekozen aantal".
Denk niet dat innogames het ons TE makkelijk wil maken, maar wie weet zijn ze ooit een keer in een wilde bui en voeren ze het alsnog in.

Ik gok dat je nog een aantal jaren geduld moet hebben hiervoor en dat we inno er regelmatig aan moeten herinneren. :cool:
 
Dit is waarschijnlijk een van de meest voorgestelde ideeën, komt heel vaak langs. Zo jammer dat er 0 reactie (meestal) op wordt gegeven door Inno zelf...
 

Markus

Actief lid
Ik denk dat dat veel te veel werk is om dat te berekenen
dat valt reuze mee hoor.

naja ik heb iig op een wereld 104G muntjes liggen. als ik die wil verzilveren, kost me dat dus een hele dag klikken (en minimaal twee maandjes revalideren en fysio vanwege dat klikken met rsi tot gevolg hebbende :p), terwijl met een simpele rekensom dat best in 1x is uit te rekenen :p
 
Bovenaan