Open spel Forumwedstrijd: Aan welk woord denk ik?

DeletedUser

Guest
Er is een eind gekomen aan het spel want het goede antwoord is geraden! Hero91 was degene die het goede antwoord als eerste had: Nevaronne! Van harte gefeliciteerd Hero91 met je Fanwinkel!

Daarnaast zullen we 3 activiteitsprijsjes weggeven aan de actiefste deelnemers! Deze spelers krijgen allemaal 1 blauwdruk naar keuze in hun inventaris! In totaal hebben er meer dan 85 mensen meegespeeld, dank jullie wel allemaal voor het meedoen! De activiteitsprijsjes zijn voor:

Midas89
Geijoe
Joey-the-king

Zouden jullie allemaal in dit topic willen laten weten op welke spelwereld jullie je prijs willen ontvangen (en voor de activiteitsprijsjes: Van welk GG willen jullie de blauwdruk en welke positie)?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

midas89

Actief lid
Ho es, ik zou toch een blauwdruk naar keuze krijgen?
Anyway, wereld Cirgard please :)
En bedankt voor het organiseren, ik vond het weer een leuk wedstrijdje!
Congrats Hero! wp en gg
 

DeletedUser8729

Guest
Yay, winnen is altijd leuk! En zo'n fanshop kan ik tenminste een plekje voor vinden in mijn stad. Graag ontvang ik deze op wereld Dinegu. En wat betreft de nummers 2, het was een spannende strijd. Ik zag ook al dat we gelijk stonden dus reageerde ik het liefst ook vroeg op een dag zodat als een ander het zou raden ik in elk geval nog een post erbij had gehad en niet buiten de boot kon vallen. Want de 2e plek leek me ook mooi ja, een BD naar keuze stond in de aankondiging. Hopelijk krijgen jullie die, hoe dan ook gefeliciteerd, en Quizmaster heel erg bedankt voor het organiseren. Het was een flinke breinbreker, met mijn 1e provincie gelukkig meteen goed gegokt!
 

midas89

Actief lid
5 FP en een blauwdruk zeg ik geen nee tegen in ieder geval. Maar liever een blauwdruk zoals beloofd.
Wel grappig, zes dagen geleden gokte ik een provincie uit de IT-kaart.
De keuze is niet zo breed, toch gokte ik de verkeerde ;)
Lucky you!
 

DeletedUser6764

Guest
Word ik natuurlijk niet geselecteerd voor de activiteitsprijs :'(
 

DeletedUser

Guest
Je hebt dan waarschijnlijk minder dagen een gok gedaan dan diegenen die wel geselecteerd zijn ;)
 

DeletedUser

Guest
Ah sorry, dat moest inderdaad een blauwdruk naar keuze zijn! Voor de activiteitsprijswinnaars: Willen jullie naast de spelwereld ook laten weten van welk GG jullie je blauwdruk willen hebben en welke positie?

Hero91, je prijs komt er nu aan. Je vindt hem straks in je inventaris!
 

DeletedUser8874

Guest
sapperfloot! wel de eigenaar ervan geraden maar de provincie niet :( ach ja.
in iedergeval zou ik de blauwdruk op dinegu willen ontvangen. dynamic tower, rechtsonder.
 

DeletedUser

Guest
Jullie blauwdrukken zijn uitgekeerd! Joey-the-king: Van jou mis ik nog de GG en positie waarvan je hem wilt hebben!
 
Bovenaan