Open spel Forumwedstrijd: Aan welk woord denk ik?

DeletedUser

Guest
FoE%20logo5.png


Beste heersers van Forge of Empires NL,

Af en toe zien jullie mij voorbij komen met wat kleine quizjes op de Globale Chat, waarbij jullie leuke prijsjes kunnen winnen. Deze maand heb ik echter iets extra's voor jullie op het forum, namelijk:

Aan welk woord denk ik?

Ik heb 1 woord in gedachten dat te maken heeft met Forge of Empires en jullie mogen raden welk woord dat is. Uiteraard kun je daar iets leuks mee winnen!

Spelregels
  • Ik zal dagelijks in dit topic op een willekeurig tijdstip een hint loslaten met betrekking tot het woord dat ik in gedachten heb.
  • Iedereen mag 1 keer per dag een gok doen naar het woord. Vragen stellen heeft geen zin, jullie zullen het moeten doen met de hints die ik geef en aan de hand daarvan moeten raden.
  • De speler die als eerste het goede woord geraden heeft, wint de hoofdprijs.
  • Vervolgens worden er 3 activiteitenprijzen uitgereikt aan de spelers die het vaakst hebben geraden (onthoud: Slechts 1 keer raden per dag).
  • Raad je vaker op 1 dag, dan zal alleen je eerste gok worden meegeteld. Op de rest wordt niet gereageerd. Voor alle duidelijkheid: De dag eindigt om middernacht.
  • Wanneer er meer dan 3 spelers in aanmerking zouden komen voor een activiteitsprijs, zullen er 3 namen uit die spelers worden geloot aan wie de prijsjes worden toegekend.

Prijzen:
  • Hoofdprijs: Een Fanwinkel (speciaal productiegebouw dat tijdens het soccer-evenement verkrijgbaar was)
  • Activiteitsprijzen: Een blauwdruk naar keuze

Het spel zal beginnen op 10 september 2015 en eindigen op de dag dat het goede woord geraden is! Gokjes die voor of na die periode worden gedaan, zullen niet worden meegerekend.

Veel plezier en succes! :cool:
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
De eerste tip van het spel... *tromgeroffel*

Je vindt me tussen de Vroege Middeleeuwen en de Postmoderne Tijd.

Succes!
 

DeletedUser

Guest
Nee, geen dokter...

De tweede tip dan, nog op de valreep:

Ik ben geen woongebouw en ook geen decoratie...
 

DeletedUser

Guest
Is het zo moeilijk mensen? Oke...

Ik ben ook geen productiegebouw...
 

DeletedUser8729

Guest
Blijkbaar willen mensen geen prijzen winnen.

Ik denk dat veel mensen dit topic nog niet hebben gezien. Het is ook relatief kort dag sinds aankondiging en start van het spel. Maar wel leuk natuurlijk! Ik denk dat het woord waaraan gedacht wordt is: Handelsmaatschappij
 

DeletedUser

Guest
Ik denk dat veel mensen dit topic nog niet hebben gezien. Het is ook relatief kort dag sinds aankondiging en start van het spel. Maar wel leuk natuurlijk! Ik denk dat het woord waaraan gedacht wordt is: Handelsmaatschappij
inderdaad het is pas vandaag op de game zelf gezet nu zal het volk wel komen
 

DeletedUser6764

Guest
Dit is echt wel moelijk...
Het kan zoveel zijn: een technologie, een tijdperk, een eenheid, een weg, een gebouw, etc.
Ik gok op Fuselier
 

DeletedUser

Guest
Het goede antwoord is nog niet gerarden... Tijd voor een nieuwe hint!

Ook ben ik geen cultureel gebouw of Groots Gebouw...
 
Bovenaan