Geen Reproductie forumbug, openen van meerdere tabbladen

DeletedUser

Guest
Beste mensen,

Als ik een onderwerp wil bekijken op het forum dan is het normaal zo dat je gewoon naar dat onderwerp gaat in je huidig geopende tabblad. Tenminste dat was gisteren zo, vandaag heb ik echter het probleem dat als ik op fouten en bugs klik dat er een nieuw tabblad word geopend. Hetzelfde geld voor de onderwerpen en voor de knop nieuw onderwerp. Op deze manier heb ik nu al 10 tabbladen open en het worden er weer steeds meer terwijl ik er al zeker 50 heb gesloten en ik moe word van het steeds opnieuw sluiten van de tabbladen. Heeft iemand hier een oplossing voor?

mvg,
Sem
 

DeletedUser

Guest
Ligt waarschijnlijk aan je internet browser, ik heb nog niemand anders er over gehoord en ik heb er zelf ook geen last van. Probeer eens een andere browser of kijk of je de instellingen aan kunt passen zodat het niet meer gebeurd. Anders kan je ook nog proberen het cache geheugen (van deze site) te wissen.
 

DeletedUser

Guest
Voer stap twee uit en kijk of je nog steeds problemen ondervindt, ik heb er zelf ook geen last van namelijk.
 

DeletedUser

Guest
Kan niet aan mijn browser liggen, het grepolis forum draait ook op vBulletin 4.1.10 en daar heb ik dat niet meer ;)
 

DeletedUser

Guest
Kan niet aan mijn browser liggen, het grepolis forum draait ook op vBulletin 4.1.10 en daar heb ik dat niet meer ;)

Dan kan het nog steeds aan jouw browser / computer liggen hoor. Probeer het nou maar gewoon want verder heeft niemand er last van :p
 
Bovenaan