Forum signature

DeletedUser

Guest
Mijn idee was dat je als onderschrift een signature van 100-150 Pixels ofzo kunt gebruiken aangezien dit altijd leuk toont.
 

DeletedUser309

Guest
Ik ben het met meneer spekje eens. Anders dan word het druk en dan heb je echt lijsten van fora.
 

DeletedUser

Guest
Het moet geen grote zijn heh, het oogt gewoon veel mooier.
 

DeletedUser

Guest
Deze zijn wel toegevoegd op het Engelse forum. Ik ben wel voor signatures (gezien ik ze zelf maak met Photoshop), maar het wordt nog ingevoerd. Alleen hebben ze nu andere prioriteiten dan signatures.

Dit is overigens al geen nieuw idee. ;) Het is al ergens anders verwoord maar ik weet me niet meer te herinneren waar!

Edit:
Overings normale signatures zijn 450x150px, just saying!~
 

DeletedUser

Guest
Deze zijn wel toegevoegd op het Engelse forum. Ik ben wel voor signatures (gezien ik ze zelf maak met Photoshop), maar het wordt nog ingevoerd. Alleen hebben ze nu andere prioriteiten dan signatures.

Dit is overigens al geen nieuw idee. ;) Het is al ergens anders verwoord maar ik weet me niet meer te herinneren waar!

Edit:
Overings normale signatures zijn 450x150px, just saying!~

Weet ik, maak ze ook meestal zelf nog iets groter, maar vaak vinden mensen dat iets te groot voor een forum. :)
 

DeletedUser

Guest
ach zolang het binnen de norm blijf kan het best leuk zijn
maar zoals zovaak gaan mensen grote of zelf 2 stuks neerzetten
of banner en nog eens wat text erbij dan word het een zooitje
en moet je voor een paar antwoorden die gegeven zijn je eigen de t**** scrollen en dat kan toch niet de bedoeling zijn
 
Bovenaan