Forge Plus (afbeelding mbt fp/kasteelpunten misleidend?)

alosta

Lid
Eventjes jullie mening (en evt. feedback naar Inno toe), wekt deze +15000 kasteelpunten bij jullie ook de indruk op wanneer je snel kijkt dat je 15000 fp krijgt wanneer je dit pakket koopt? Ik vind het alleszins heel slecht geplaatst/misleidend. Is misschien iets om in de toekomst aan te passen zodat het duidelijker wordt onderscheiden.

1646955686933.png
 

alosta

Lid
Er zouden 2 soort aanbiedingen zijn (30 en 50 euro, wat het verschil is, nog niet opgezocht).

Op je tweede vraag, geen idee, ik vrees voor één server, maar durf er mijn hand niet voor in het vuur steken.

Het lijkt wel vlugvlug in elkaar gestoken vind ik persoonlijk en niet meer aangepast. Ik denk niet dat het iets populairs zal worden.
 

DarthRonin

Actief lid
En ik mis de informatie, is het voor één server of alle 6?

Ik las recent ergens een opmerking van (ik dacht) Leones dat kasteelpunten alleen toegevoegd worden aan de server waar je deze koopt.
Ik ga er dus van uit dat het met deze aanbieding ook zo zal zijn en je de punten alleen krijgt op de wereld waar je dit koopt.
 

alosta

Lid
Het enige verschil is de aanwervingsbonus van 12% minder tijd voor rekruteren en genezen van eenheden

Dan vind ik 20 euro wel veel verschil.

Ik las recent ergens een opmerking van (ik dacht) Leones dat kasteelpunten alleen toegevoegd worden aan de server waar je deze koopt.
Ik ga er dus van uit dat het met deze aanbieding ook zo zal zijn en je de punten alleen krijgt op de wereld waar je dit koopt.

Inderdaad, nu je het zegt, zal dus hoogstwaarschijnlijk op 1 wereld zijn.
 

Markus

Actief lid
Er zouden 2 soort aanbiedingen zijn (30 en 50 euro, wat het verschil is, nog niet opgezocht).

Op je tweede vraag, geen idee, ik vrees voor één server, maar durf er mijn hand niet voor in het vuur steken.

Het lijkt wel vlugvlug in elkaar gestoken vind ik persoonlijk en niet meer aangepast. Ik denk niet dat het iets populairs zal worden.

er was er ook eentje van 80 euro zelfs.
 

Atokirina

Actief lid
Er zouden 2 soort aanbiedingen zijn (30 en 50 euro, wat het verschil is, nog niet opgezocht).

Op je tweede vraag, geen idee, ik vrees voor één server, maar durf er mijn hand niet voor in het vuur steken.

Het lijkt wel vlugvlug in elkaar gestoken vind ik persoonlijk en niet meer aangepast. Ik denk niet dat het iets populairs zal worden.

Innogames is bezig met het uitvoeren van A/B tests om data te verzamelen omtrent hun aanbiedingen, prijzen variëren van €29.99 tot €79,99.

Ook niet iedereen krijgt een aanbieding om Forge Plus aan te schaffen.

En ik mis de informatie, is het voor één server of alle 6?

Forge Plus is helaas maar op 1 spelwereld actief. Wil je het activeren op al je werelden, zal dat met de huidige prijzen niet zo goedkoop zijn.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan