FOE presteert steeds slechter Oneplus 6

DeletedUser12863

Guest
Hopende hier een oplossing voor te vinden.
Sinds een halfjaar in het bezit van een Oneplus 6 telefoon. Daarvoor speelde ik het spel op een oude Motorola G4, zonder noemenswaardige problemen. Sinds ik echter op de OP6 speel ervaar ik veel problemen. Het spel loopt vaak vast, krijg opeens een zwart scherm of textures die doorelkaar lopen of het loopt anderzijds gewoon heel erg traag. Ik heb bijna alle grafische opties zoals weerseffecten, gebouw/inwoneranimaties en vensteranimaties al uitgeschakeld. Schakel ik deze in dan loopt het spel met naar schatting slechts 2 a 3 fps. Met deze opties uitgeschakeld is het nog enigszins te doen, totdat ik bijvoorbeeld naar het techscherm ga, dan weer 2 a 3 fps terwijl dat toch geen enkele grafische belasting zou moeten zijn. Als op een gegeven moment het spel zelf ook weer begint te hakkelen moet ik het spel verlaten en volledig herstarten, hierna gaat het weer een paar minuten goed...

De telefoon doet dit al sinds het begin, maar sinds de laatste paar updates lijkt het probleem wel te verergeren.
Ik ervaar op mijn OP6 met GEEN enkel ander spel dit soort problemen. Ik speel grafisch zwaardere spellen zoals Heartstone en Angry birds 2 met geen enkel probleem. Alleen forge of empires doet erg lastig, het is net alsof dit spel veel te zwaar is voor mijn telefoon terwijl dat echt onzin is...
 

DeletedUser2073

Guest
Dat is vreemd. Ik heb een oneplus3T en ervaar geen problemen met het spel.
 

Felair

Actief lid
Toevallig ook een oneplus 3T, hier geen issues over het algemeen alleen soms op het laadscherm wat zwart textures maar geen crashes enz.

Als cache/gegevens van de app en daarna verwijderen/opnieuw installeren niet helpen zou ik het ook niet weten, maar post vooral zoveel info over software versie en exacte model enzo misschien misschien dat leones of iemand anders hier van inno het door kan spelen?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik heb zelf een OnePlus 6 en het spel werkt daarop prima.

Gaming mode staat aan neem ik aan?
 

DeletedUser12863

Guest
Gaming mode staat aan idd.
Cache legen hielp eerst voor een korte periode. Helaas heeft Oneplus besloten een paar patches geleden om de mogelijkheid om je cache te legen helemaal van de telefoon te verwijderen :S
 
Bovenaan