Geen Bug fellowship event alternatieve beloning lenteselectiekit werkt niet.

Menion

Nieuw lid
Beste,

De eerste keer dat de lenteselectiekit de standaard daily special was heb ik er ergens tussen de 8k en 12k reisrantsoenen aan gespendeerd en heb toen er 21 lenteselectiekits uitgehaald. Ik heb nu 2 keer de lenteselectiekit als alternatieve beloning tegengekomen en heb daar nog eens 4K reisrantsoenen aan gespendeerd en heb er 0 lentekits uitgehaald. Dit was beide keren met de ultieme held dus ik had gemiddeld 13% kans op de lenteselectiekit. Dat kan gewoon niet dat ik 4K reisrantsoenen er kan door jagen en 0 daily specials krijgen. Blijkbaar moet er een bug zitten in dit event dat als je de lente selectie krijgt als alternatieve optie voor die dag dat je die niet kan winnen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dit is geen fout, maar een kwestie van geluk. Je had de tweede keer dus helaas wat minder geluk.
 

Menion

Nieuw lid
Maar kan je dat nakijken en testen aub. Je moet toch een testserver hebben waarop je kan blijven daily specials wisselen tot als je de lenteselectiekit als ALTERNATIEVE beloning krijgt en jaag er dan eens 40K reisrantsoenen door. Je hebt nu binnen de 2 minuten gezegd dat is geen bug zonder het te testen.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Er is niets speciaals aan het hebben van de lenteselectiekit als dagprijs, het blijft een dagprijs. Het wisselen van prijzen werkt goed, het ontvangen van prijzen werkt goed, het is echt geen fout, puur geluk.
 

Menion

Nieuw lid
Oké dan richt ik mij tot de community en vraag bij deze of iemand (gewoon 1 enkele persoon) al eens een lenteselectiekit gewonnen heeft nadat hij de standaard daily special heeft omgeruild naar de lenteselectiekit. Het mag niet de standaard daily special zijn geweest, het moet een lentekit zijn die je hebt gewonnen nadat je de standaard daily special hebt omgeruild naar de lenteselectiekit en daarbij de ultieme hero hebt geactiveerd. Uit 4k reisrantsoenen had ik normaal gezien 8 lenteselectiekit statistisch moeten halen. Als ik werkelijk gewoon zoveel pech heb dan mag dat niet lang duren voor iemand uit de community reageert en zegt dat hij wel al een lenteselectiekit gewonnen heeft toen het de ALTERNATIEVE beloning was met de ultieme held actief. Sorry ik geloof gewoon niet in zoveel pech. Moest ik er maar 1 gewonnen hebben oké dan had ik gewoon pech, maar nul is gewoon statistisch bijna onmogelijk.
 
Laatst bewerkt:

DarthRonin

Actief lid
Ligt er maar net aan welke wandelaars je gebruikt en welke bonus je selecteert.
Met die ultieme held geven die 1 ster wandelaars ongeveer 1 dagprijs per 500 rantsoenen dacht ik en dan is 21 met 12K zo ongeveer het gemiddelde.
Maar volgens mij heeft ie een andere wandelaar gebruikt gezien de 13% waarover ie het had.
 

Menion

Nieuw lid
Het was allemaal met de ultieme held actief ja. En de focus was altijd maximaal op daily specials winnen.
En toch wel straf dat er echt niemand naar voren getreden is en zegt dat hij met die voorwaarden een lentekit gewonnen heeft. Gewoon 1 enkel iemand van alle servers op die ganse periode dat het fellowship event duurde. Echt niemand???
 

DarthRonin

Actief lid
Echt niemand???
Denk je echt dat iemand van die wellicht minder dan 10 personen die dit onderwerp gelezen hebben de moeite gaat doen om dat uit te proberen voor een prijs die geeneens de moeite waard is om te winnen?
Nog afgezien van de kleine kans dat je deze prijs überhaupt als reroll krijgt?
Alleen maar omdat iemand weigert te accepteren dat het mogelijk is om gewoon heel veel pech te hebben?

Ik acht de kans in ieder geval 99,9% dat niemand dat gedaan heeft.
Ik zou het straf vinden als iemand het wel gedaan zou hebben, maar wie weet, je weet het nooit zeker bij kansberekening. :cool:
 
Bovenaan