Extra tevredenheid splitsen

Extra tevredenheid splitsen


  • Totaal aantal stemmers
    25
  • Enquête gesloten .
Ik zou het handig vinden als de indicatie voor Extra tevredenheid (onder de tevredenheidssmiley bovenin het scherm) opgesplitst zou kunnen worden in 2 indicatoren:

  • Extra tevredenheid (zonder het tijdelijke effect van opknappen, puur door je eigen gebouwen, wegen en versieringen)
  • Extra tevredenheid door opknappen

Het is vooral handig om in een oogopslag te kunnen zien of je ook zonder opknappen genoeg tevredenheid hebt. Dat vergt nu nogal wat rekenwerk.


Aanpassing voor vormgeving van het idee afkomstig van Slayer

Het is handig, maar ik denk dat je dan beter die hele teller kan aanpassen in:

- Benodigde tevredenheid (voor 120%): 1000
- Zelf geleverde tevredenheid: 800
- Huidige tevredenheid: 1200

Zo zie je in 1 oogopslag wat je hebt, haalt uit opknappen en of je dat aan wil passen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6867

Guest
Op zich best handig, benieuwd hoe andere hier over denken.
 

DeletedUser

Guest
Het is handig, maar ik denk dat je dan beter die hele teller kan aanpassen in:

- Benodigde tevredenheid (voor 120%): 1000
- Zelf geleverde tevredenheid: 800
- Huidige tevredenheid: 1200

Zo zie je in 1 oogopslag wat je hebt, haalt uit opknappen en of je dat aan wil passen.
 

DeletedUser6887

Guest
Leuk idee ja, zo hoef je ook niet steeds te rekenen om te zien wat je overhoudt.
 

DeletedUser5428

Guest
Onnodige toevoeging. De topspelers halen genoeg tevredenheid uit GG's, wegen en andere speciale gebouwen.
In mijn stad staat geen enkel cultureel gebouw en geen enkele versiering, en toch heb ik genoeg tevredenheid om 29.000 inwoners enthousiast te houden.
 

DeletedUser

Guest
Onnodige toevoeging. De topspelers halen genoeg tevredenheid uit GG's, wegen en andere speciale gebouwen.
In mijn stad staat geen enkel cultureel gebouw en geen enkele versiering, en toch heb ik genoeg tevredenheid om 29.000 inwoners enthousiast te houden.

Dus jij bent een topspeler? :wacko:

Dat er in jouw stad geen enkel cultureel gebouw en geen enkele versiering staat is geen argument, maar geeft slechts jouw keuze weer. Dat de toevoeging daardoor voor jou geen nut heeft, wil nog niet zeggen dat hiet daarom onnodig is.
 

DeletedUser

Guest
Ik vindt dit een onnodige beeld vervuiling je kunt soms al zo slecht het overzicht houden.

Op basis daarvan stem jij? :wacko:

Het is nu mouse-over en straks mouse-over en dat is beeldvervuiling? :wacko:

Polls worden hier om zeep geholpen door figuren die het niet snappen.
 

DeletedUser5540

Guest
Heb t vaak nagerekend wat weg kon, en hoeveel moest blijven. Met zo nu en dan een foutje...
Prima idee!
 

DeletedUser6867

Guest
En een ruime meerderheid Ja dus dit idee zal worden goedgekeurd.
 
Bovenaan