Extra informatie bij berichten (PB's)

Bi het posten wordt een tijdstip vermeld en alle posts in een draadje worden op volgorde getoond. Prima.
Soms wordt achteraf een post gewijzigd vanwege tikfouten ofzo ook prima.
Maar soms worden claims op posities van GG ook gewijzigd waardoor kruisende posts verwarring opleveren wie nu eerste was.

Mijn voorstel is om bij wijzigingen van posts niet alleen "( bewerkt)" te laten zien maar ook tijdstip van laatste wijzing dus

Bla bla originele tekst Vandaag 10:00u (bewerkt 10:12:ss)

Met deze extra informatie kan hopelijk een deel van de discussies worden voorkomen. En met die seconden erbij kan je je ook niet meer verschuilen achter trage netwerkverbindingen.

Graag jullie meningen
 

nietje52

Actief lid
Helemaal mee eens.
Ik heb het ook meegemaakt dat er stond:"Over 10 minuten belangrijke battle op GSP"
Ik negeerde dat omdat de post een uur oud was.
Later bleek de post te zijn bewerkt en zou ik op tijd zijn geweest.
 

Felair

Actief lid
Geen slecht idee maar alle voorbeelden zijn gewoon menselijke fouten en die ga je hier ook niet 100% mee oplossen.

En ook al staat de tijd er dan bij voor die persoon met die trage verbinding die zal nog steeds gewoon dat GG volgooien en de boel vernachelen, gewoon even uit dat draadje en terug en opgelost gaat het alsnog fout dan samen oplossen en de schade herstellen zover t gaat daar zit je samen in een gilde voor.
En sowieso berichten aanpassing in de vul mail verbieden, dan plak maar opnieuw dat is veel duidelijker.

En wat nietje aanhaalt is gewoon echt megadom van de GS leiding, hoe moeilijk is het om te typen 17:13 PRIO!!! C3B race tegen *typ gilde naam*
Helemaal mee eens.
Ik heb het ook meegemaakt dat er stond:"Over 10 minuten belangrijke battle op GSP"
Ik negeerde dat omdat de post een uur oud was.
Later bleek de post te zijn bewerkt en zou ik op tijd zijn geweest.
 

nietje52

Actief lid
Geen slecht idee maar alle voorbeelden zijn gewoon menselijke fouten en die ga je hier ook niet 100% mee oplossen.

En ook al staat de tijd er dan bij voor die persoon met die trage verbinding die zal nog steeds gewoon dat GG volgooien en de boel vernachelen, gewoon even uit dat draadje en terug en opgelost gaat het alsnog fout dan samen oplossen en de schade herstellen zover t gaat daar zit je samen in een gilde voor.
En sowieso berichten aanpassing in de vul mail verbieden, dan plak maar opnieuw dat is veel duidelijker.

En wat nietje aanhaalt is gewoon echt megadom van de GS leiding, hoe moeilijk is het om te typen 17:13 PRIO!!! C3B race tegen *typ gilde naam*
Dat is natuurlijk waar maar ik dacht toen dat gebeurde: Wat irritant dat die tijd van de originele post blijft staan.
Daarom haalde ik het aan als voorbeeld.

Wat de boostmail betreft heb je ook gelijk.
Ik zal zelf nooit na een bewerkte post iets plaatsen want er kan dan zonder dat je het in de gaten hebt nog eens bewerkt worden.
 
Bovenaan