extra functie schandpaal, galg, etc

DeletedUser10790

Guest
ik heb een ideetje: zou het niet fantastisch zijn als bv de "galg" een functie krijgt.
dat je daar iemand van je (*schuldige)buren in kan plaatsen zodat die je niet kan aanvallen.
lijkt me erg leuk. (*schuldig wanneer ze je reeds hebben aangevallen en geplunderd)
of de "schandpaal" de gene die je daarin zet "helpt" jou automatisch of die nou wil of niet ;-)
wat vinden jullie van dit idee? :)
ps ik heb niet bedacht dat je je buren kan plunderen en de "galg" 320 happyness geeft
groetjes,
Roland
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Guest
ik heb een ideetje: zou het niet fantastisch zijn als bv de "galg" een functie krijgt.
dat je daar iemand van je buren in kan plaatsen zodat die je niet kan aanvallen.
lijkt me erg leuk.
of de "schandpaal" de gene die je daarin zet "helpt" jou automatisch of die nou wil of niet ;-)
wat vinden jullie van dit idee? :)
groetjes,
Roland

Een wat naargeestig idee vind ik het.
 
Je buren afslachten nogal liefst hahahaha, ik ga er toch van uit dat mijn buren ook nadat ik ze heb aangevallen en evt heb leeggeplunderd gewoon blijven ademen hoor :p
Maar goed, hiermee dus bevestigd, het is bedoeld als anti-plundermaatregel en daarmee hoort het dus thuis in de lijst met ideeën die niet meer in behandeling worden genomen.
 

DeletedUser10790

Guest
Je buren afslachten nogal liefst hahahaha, ik ga er toch van uit dat mijn buren ook nadat ik ze heb aangevallen en evt heb leeggeplunderd gewoon blijven ademen hoor :p
Maar goed, hiermee dus bevestigd, het is bedoeld als anti-plundermaatregel en daarmee hoort het dus thuis in de lijst met ideeën die niet meer in behandeling worden genomen.
Ik dacht meer aan "gerechtigheid". ps na de galg blijven ze ook gewoon ademen
 

DeletedUser10790

Guest
Ja ja, weer iemand die zichzelf als slachtoffer ziet omdat ie z'n spulletjes rond laat slingeren voor de buren.
ik haal uit je tekst dat je mij bedoelt? maar weet niet waar jij uit concludeert dat ik me zelf als slachtoffer zie en mijn spullen rond laat slingeren voor de buren. tot nu toe nooit verloren van mijn buren. het is maar een idee. dat komt omdat ik het spel leuk vind en mee denk. en niet zoals de meeste, en hoogst waarschijnlijk jij ook, alleen maar bezig zijn met plunderen en vechten. zoals je al eerder zei: "buren afslachten het liefst hahahaha" maar prima hoor ga je gang. ideeen afkraken(omdat je zelf niet creatief genoeg bent) blijk je ook erg leuk te vinden, past ook wel bij dat karakter. keep fighting, stay dumb!
 
Zonder slachtoffers is er ook geen "gerechtigheid" nodig. Maar dit is dus een idee dat aansluit bij een hele lange rits afgekeurde ideeën en waarvan besloten is dat ze sowieso niet meer doorgegeven worden. Heeft verder weinig met mijn intelligentie en creativiteit te maken, ik ben niet degene die dit forum beheert. En als je me citeert dan aub wel letterlijk en niet met een creatieve misplaatste interpretatie.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
ik haal uit je tekst dat je mij bedoelt? maar weet niet waar jij uit concludeert dat ik me zelf als slachtoffer zie en mijn spullen rond laat slingeren voor de buren. tot nu toe nooit verloren van mijn buren. het is maar een idee. dat komt omdat ik het spel leuk vind en mee denk. en niet zoals de meeste, en hoogst waarschijnlijk jij ook, alleen maar bezig zijn met plunderen en vechten. zoals je al eerder zei: "buren afslachten het liefst hahahaha" maar prima hoor ga je gang. ideeen afkraken(omdat je zelf niet creatief genoeg bent) blijk je ook erg leuk te vinden, past ook wel bij dat karakter. keep fighting, stay dumb!

Plunderen is gewoon een optie binnen het spel hoor en heeft erg weinig met creatieve intelligentie te maken.
Er is zelfs een GG dat plunderen beloont.
De sfeer "hoeft" hier niet onder te lijden tenzij degene die geplunderd wordt zo gevoelig is dat hij/ zij dit persoonlijk gaat opvatten of nieuw is en het nog wat onwennig vindt.
Sommige mensen halen graag gevechtspunten en daarmee medailles in de PvP toren en nemen dan ook een maaltje mee bij de buren.
Iets gaat zo diep als je dat zelf wilt.
Een gerespecteerd forumlid persoonlijk gaan aanvallen omdat jij plunderen niet kan relativeren, en er uiterst "creatieve" ideeen op na houdt voor wat betreft er allemaal gedaan kan worden met galgen en schandpalen om plunderaars te straffen, heeft erg weinig met haar te maken.
Zij heeft plunderen niet bedacht ze maakt er slechts gebruik van en laat je netjes weten dat FoE geen anti-plunder of plunder-ontmoedigingsmaatregelen of voorstellen hieromtrent in behandeling neemt.
Wat kun jij gebaseerd hierop in vredesnaam over haar karakter denken te weten?
 

DeletedUser6877

Guest
Er zijn genoeg manieren om plunderen te voorkomen, maar zoals altijd kost het moeite. Wil je die niet nemen, dan ook niet klagen.
 

Markus

Actief lid
ik zou graag portretten van vervelende buurtgenoten erheen willen kunnen slepen en dan zo'n TSJAK geluid willen horen :p al denk ik dat inno dit niet geschikt vindt om 7-jarige kinderen aan bloot te stellen :p
 

DeletedUser

Guest
ik heb een ideetje: zou het niet fantastisch zijn als bv de "galg" een functie krijgt.
dat je daar iemand van je (*schuldige)buren in kan plaatsen zodat die je niet kan aanvallen.
lijkt me erg leuk. (*schuldig wanneer ze je reeds hebben aangevallen en geplunderd)

Kan je dan uitleggen hoe je schuldig kan zijn aan iets dat door het spel wordt aangemoedigd?

Volgens het spel is de schuldige in dit geval de speler die zich niet voldoende weet te verdedigen. Ga jij dan aan je eigen galg hangen? :rolleyes:
 

DeletedUser10790

Guest
Kan je dan uitleggen hoe je schuldig kan zijn aan iets dat door het spel wordt aangemoedigd?

Volgens het spel is de schuldige in dit geval de speler die zich niet voldoende weet te verdedigen. Ga jij dan aan je eigen galg hangen? :rolleyes:

plunderen is als beroven en stelen, dit is een criminele actie. beroofd worden, of onvoldoende verdedigen, is toch geen criminele actie? dan zouden alle zwakke en slappe menen gestraft moeten worden omdat zich zelf niet kunnen verdedigen. dit is echt te gek voor woorden gewoon. en wat betreft "door het spel word aangemoedigd" zeg ik: daarom heb ik dit idee ook bedacht als tegen actie. en nog maal niet als anti-plunder maatregel, want dit houd het plunderen in het algemeen niet tegen maar demotiveerd de boel wel en maakt het lastiger en risicovoller. maar goed als iemand het idee niet goed of leuk vind vind ik dat ook prima; maar praat normaal en beleeft verder
 

DeletedUser

Guest
plunderen is als beroven en stelen, dit is een criminele actie. beroofd worden, of onvoldoende verdedigen, is toch geen criminele actie? dan zouden alle zwakke en slappe menen gestraft moeten worden omdat zich zelf niet kunnen verdedigen.

Dit is een spel, niet het echte leven. Wat jij brengt is dus een kul argument.


dit is echt te gek voor woorden gewoon. en wat betreft "door het spel word aangemoedigd" zeg ik: daarom heb ik dit idee ook bedacht als tegen actie. en nog maal niet als anti-plunder maatregel, want dit houd het plunderen in het algemeen niet tegen maar demotiveerd de boel wel en maakt het lastiger en risicovoller. maar goed als iemand het idee niet goed of leuk vind vind ik dat ook prima; maar praat normaal en beleeft verder

Dus het demotiveren van plunderen is geen antiplunder actie? Je beweert zelf dat het plunderen lastiger en risicovoller maakt. Hoe kan je dan beweren dat het niet antiplunderen is? :rolleyes:

Een buur in de schandpaal kan jou niet aanvallen. Hoe antiplunder wil je het hebben? :rolleyes:

Je idee is niet goed, niet leuk en het voldoet niet aan de richtlijnen.
 

DeletedUser6877

Guest
Nee het is crimineel als het niet wordt toegestaan, door bijvoorbeeld een wet. Hier mag het dus is het volkomen legaal. En het is al heel makkelijk om je verdediging op te schroeven, veel lastiger dan je aanval op te schroeven. Het spel zou m.i. actieve spelers die aanvallen (=actief) moeten bevorderen boven spelers die alleen maar verdedigen.
 

DeletedUser

Guest
En het is al heel makkelijk om je verdediging op te schroeven, veel lastiger dan je aanval op te schroeven.

Je zit er een klein beetje naast. Het is veel makkelijker om je aanval op te schroeven dan je verdediging. Doordat met name de aanvallende component van je verdediging achterblijft heb je een bizar hoge verdedigingscomponent nodig. Probeer het eens zou ik zeggen, dan weet je waar je over praat. Nu praat je voornamelijk onzin.

Het spel zou m.i. actieve spelers die aanvallen (=actief) moeten bevorderen boven spelers die alleen maar verdedigen.

Opnieuw een onzinbewering. Het spel zit vol met actieve spelers die het niet de moeite vinden om hun buren aan te vallen. Dat maakt ze niet minder actief.

Ik zit nu al een week bij jou in de buurt. Ik val jou aan, jij mij niet. Betekent dat nu dat jij jezelf een inactieve speler vindt en dat je graag ziet dat ik als "actieve speler" extra beloond wordt? :D
 
Bovenaan