einde tijdbalk

Cornelis H

Actief lid
Wat gaat er gebeuren als ik mijn tijdbalk heb vol gemaakt, waar moet ik dan mijn forge punten laten of staat de tijd dan stil.
 

DeletedUser

Guest
Je kan dan nog forgepunten gebruiken voor de handel om provincies te veroveren via het onderhandelen, mocht je nog niet alle provincies veroverd hebben. Verder kan je er niet meer veel mee en staat de tijd inderdaad wat stil.
Later komen er wel nog nieuwe tijdperken waar je ze voor kan gebruiken.
 

Cornelis H

Actief lid
Het spel is tot nu toe 2727 uur lang te spelen en dan kan je aan de einde der tijden zijn, voor dit spel, ik heb nog ruim 20 uur te gaan.
 

DeletedUser974

Guest
Ja idem hier. Nog een dag te gaan en dan zit ik ook aan het einde van de tijdbalk. En dan word het dus wachten op het nieuwe tijdperk. Wat je wel kan doen is dus enorm gaan sparen van voorraden en geld ...das misschien een voordeel voor strax :)
 

Cornelis H

Actief lid
Ja maar forge punten zijn nu wel mogelijk even belangrijk en mogelijk veel belangrijker, en dat is zonde van de tijd.
Gemiste / verloren Forge punten worden nu verloren uren.
 

DeletedUser275

Guest
Het enige dat je nog kunt doen met je forgepunten is die gebruiken om te handelen met je buren.
Ik kan met mijn forgepunten ook niks meer doen. Alles wat ik wou onderzoeken is onderzocht.
 
Bovenaan