eenhedeninformatie

DeletedUser

Guest
Als je eenheden aanmaakt/hebt aangemaakt zie je alleen tijdens een gevecht wat de stats van een bepaalde eenheid zijn, zou het niet beter zijn mochten deze bij productie als je met je muis erop gaat staan weergegeven worden?
 

DeletedUser

Guest
Dit zal waarschijnlijk in de toekomst ingevoerd worden, veel van de ideeën zijn al voorgesteld op het EN en beta forum ;). Het is nog een beta dus het spel kan nog wel ff doorontwikkelen.
 

DeletedUser

Guest
@Lord Willem, begrijp dat dat niet de officiele wiki is, ik ben er al een paar keer op uitgekomen maar hij is al 2 weken volgens mij niet meer geupdate. Ik adviseer om te wachten totdat de Nederlandse wiki uitkomt ;)
 

DeletedUser

Guest
@Lord Willem, begrijp dat dat niet de officiele wiki is, ik ben er al een paar keer op uitgekomen maar hij is al 2 weken volgens mij niet meer geupdate. Ik adviseer om te wachten totdat de Nederlandse wiki uitkomt ;)

dat weet ik, die waar spekiej naar verwees bevat mss meer informatie, maar is voor mij toch, zo onoverzichtelijk dat je er niet aan uit geraakt (afkortingen e.d.)
 

DeletedUser

Guest
dat weet ik, die waar spekiej naar verwees bevat mss meer informatie, maar is voor mij toch, zo onoverzichtelijk dat je er niet aan uit geraakt (afkortingen e.d.)

:inlove: rechtstreeks vertaald vanuit de Engelse versie:p
het is even wennen, lees ook de * ** *** dit maakt het al duidelijker;)
 
Bovenaan