Eenheden van een hogere tijd?

DeletedUser1232

Guest
Hoe kan het wanneer ik in het toernooi van ijzertijd een gevecht aan ga, dat er bij de andere partij troepen van de lage middeleeuwen bij zitten?
 

DeletedUser275

Guest
Omdat je niet iemand aanvalt in een tornooi, maar je valt een buur aan. Jij doet dit via de toren, maar dat zegt niks over de verdediging. Als die speler al troepen heeft van de middeleeuwen dan kan hij die in zijn verdediging zetten.
Jij kunt dan meer punten verdienen. Voor welke toren je speelt hangt van jouw troepen af.
 

DeletedUser1232

Guest
Dus als ik het goed begrijp kun je met 1 ijzertijd troep en 7 middeleeuwen tijd troepen andere mensen aanvallen via de ijzertijd toren en in je verdediging allemaal middeleeuwen tijd troepen plaatsen, voor wanneer de buren terug aanvallen?
Ik heb vandaag ook weer gevechten gevoerd en er stond nog een aantal uren voordat het toernooi zou beëindigen en nu na mijn 3e gevecht staat er opeens toernooi om 15:17 toernooi beëindigd. Was de tijd niet goed aangegeven of kan iemand handmatig het toernooi op de laatste dag beëindigen?
 

DeletedUser

Guest
Nee je hoogste eenheid bepaald voor welke toren het gevecht telt. Maar je kan wel met alleen ijzertijd eenheden aanvallen terwijl je hele verdediging uit middeleeuwen eenheden bestaat.

De eindtijd van het toernooi wordt links bovenin afgebeeld, rechts daarvan staan het aantal nog te spelen dagen/uren
 

DeletedUser

Guest
Dus als ik het goed begrijp kun je met 1 ijzertijd troep en 7 middeleeuwen tijd troepen andere mensen aanvallen via de ijzertijd toren en in je verdediging allemaal middeleeuwen tijd troepen plaatsen, voor wanneer de buren terug aanvallen??

En in dit geval doe je niet mee voor de ijzertijd maar voor de middeleeuwen aangezien middeleeuwen hogere rang troepen zijn dan ijzertijd. Als je 1 ijzertijd en 7 bronstijd hebt doe je dus wel mee voor ijzertijd omdat ijzertijd dan de hoogste rang troepen zijn.

Wat je in verdediging plaatst maakt niet uit voor welk toernooi je aan mee doet. Enigste is dat des te hogere tijd troepen je hebt staan des te meer gevechtspunten de aanvaller kan verdienen als deze het gevecht wint.
 
Bovenaan