Een negeer knop voor uitdagingen

Wildstorter

Actief lid
gezien het gezeur over Forge of events, gedoe met dagelijkse uitdagingen etc. Graag voor die mensen een negeerfunctie, dan klikken ze daarop en hoeven ze hier op het forum niet meer te huilen :)

Voordeel: je krijgt feedback van mensen die echt het event spelen.

Nadeel: spelers missen bewust mooie prijzen maar dat blijft een eigen keuze.
 

DeletedUser6877

Guest
Het is geen huilen, er zijn gewoon teveel events. Dat besef dringt nu bij meerdere spelers ook door.
 

Wildstorter

Actief lid
Dan doe je toch niet mee met het event, deze schakel je gewoon uit met de knop en heb je er geen last van. Spelers die het wel leuk vinden doen wel gewoon mee. Zo simpel is het, iedereen blij.
 

DeletedUser10581

Guest
Het is geen huilen, er zijn gewoon teveel events. Dat besef dringt nu bij meerdere spelers ook door.

Inderdaad hier maak je een goed punt, al die events vanaf het winter event tot nu het verhaallijn van Cleopatra volgde elkaar te snel op waar door je nu pas beseft wat een aanslag het allemaal is geweest. Voor zowel je goederen voorraad als je spel. Ik loop nu bijna een TP voor uit op mijn continentenkaart om dat je toch steeds weer een continent moet vrij spelen of een groot aantal goederen in de gildekas moet doneren. En ik zou het persoonlijk heel jammer vinden al ik bepaalde events over zou moeten slaan, ik vind bijvoorbeeld de prijs die je nu kan winnen super en zou hem niet graag mis willen lopen. Ik kan begrijpen dat sommige mensen die al langer het spel spelen wel voldoende gebouwen hebben en de prijzen minder boeiend vinden.

Ik zou liever zien als we bijvoorbeeld 1x per 3 maanden een groot event krijgen met redelijke win kansen, in plaats van iedere 2 / 3 weken dit soort vage events. We zitten nu in de periode van koningsdag, de WOII 2 herdenking en moederdag wat heeft Cleopatra er dan mee te maken? Of heb ik wat gemist in de geschiedenisboeken?

Plus, met al die event gebouwen moeten ze bij ino echt wat aan de uitbreidingen gaan doen, straks kan je de gebouwen niet eens meer plaatsen.
 
We zitten nu in de periode van koningsdag, de WOII 2 herdenking en moederdag wat heeft Cleopatra er dan mee te maken? Of heb ik wat gemist in de geschiedenisboeken?

koningsdag is echt een hele internationale feestdag natuurlijk. WO2, tja, ligt nog een beetje gevoelig, kan me zomaar voorstellen dat ze daar d'r vingers niet aan willen branden. En een moederdag event? Doe me dan maar cleo hoor.

Plus, met al die event gebouwen moeten ze bij ino echt wat aan de uitbreidingen gaan doen, straks kan je de gebouwen niet eens meer plaatsen.

Dan zal je keuzes moeten gaan maken over wat je wel en niet in je stad zet.

Dit is een prima soort event wat mij betreft. De eindprijs is niet echt belangrijk genoeg om alles op alles te zetten en hem uit te spelen maar de missiebeloningen zijn gewoon willekeurig, dus ik zie het als een extra kansje op goederen en dia, niks mis mee.

Maar ik begrijp het wel, die mensen die klagen over dit soort events maar vervolgens toch tegen zo'n knop zijn. Bang om iets mis te lopen wat een ander wel wint.
 
Bovenaan