Opgelost Een dorp vol incidenten die niks doen.

DarthRonin

Actief lid
Heb net ineens stuk of 10 incidenten gekregen die allemaal geen beloning geven.
Helper zei dat ik er 2 had, druk er eentje aan en sindsdien heb ik er een stel aangeklikt zonder dat er een popup kwam voor een beloning.
Is dit wellicht het gevolg van de update waar een soortgelijk probleem opgelost zou zijn?

edit: per abuis "relieken" geschreven ipv incidenten
 
Laatst bewerkt:

blafke

Actief lid
Heb hier net hetzelfde gehad maar dan met incidenten, niet met relieken. 8 keer op één geklikt, verdwijnt maar gebeurt verder niks. De laatste twee laten staan, afgemeld en terug aangemeld, incidenten stonden er niet meer. "Working program : a program from which all major errors have been removed. Software maintenance : the process of introducing new errors into a working program" ...
 
Laatst bewerkt:

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
We hebben die fout als het goed is woensdag opgelost, het is mogelijk dat dit een restant is van die oplossing. Zou je het kunnen laten weten als het na vrijdag nog steeds gebeurt?
 

DarthRonin

Actief lid
Op de wereld waar ik het gister had heb ik vandaag niks gemerkt.
Op een andere wereld had ik er zojuist wel weer een tiental die niks deden.
 

DarthRonin

Actief lid
4 van 6 werelden een stel spookincidenten, nadat ik er een paar gedrukt had en refresh had ik er geen meer.
 

DarthRonin

Actief lid
3 van de 6 werelden hebben spookincidenten, 2 hebben geen incidenten, 1 heeft alleen echte incidenten.
De laatste wereld had ik net ververst toen ik erheen ging.
Lijkt dus alleen een probleem te zijn als er op de wereld na middernacht niet ververst is, dan komen er zodra je het eerste incident aan klikt een tiental spookincidenten tevoorschijn.
 

DarthRonin

Actief lid
Heb het vanmiddag weer gehad op een wereld, dus mijn vermoeden dat het niet zou gebeuren als je na middernacht ververst voordat je kijkt lijkt niet te kloppen.
 

SwTim

Lid
Dag. Gisteren en vandaag 29/30-6 idem wel incidenten na aanklikken soms geen beloning.
Net 30-6. 00.56 uur. 9 incidenten en geen melding van de beloning.
1-7 volgens mij is het opgelost...
 
Laatst bewerkt:

blafke

Actief lid
Het was weer eens voorbij middernacht en het was weer eens prijs ... Incident gezien ... Opgeraapt en geïncasseerd ... Dank U ... verschijnen er plots nog een hoop andere, nougatbollen ... Incidenten 1, 5 en 9 brengen effectief iets op de andere verdwijnen gewoon zonder iets op te brengen.
 
Bovenaan