Downgrade kit

Met de renovatiekit kan je nu speciale gebouwen 1 tijdperk mee upgraden.
Kan er ook een denogratie kit gemaakt worden, een kit waarmee je een speciaal gebouw 1 tijdperk kan downgraden.
 

Atokirina

Actief lid
Regels voor de voorsteller:
- Voorkom het plaatsen van een eerder ingediend idee. Gebruik de zoekfunctie om hiernaar te zoeken. Is het idee al eerder voorgesteld dan is het niet nodig het opnieuw in te dienen. Een aantal veel voorkomende ideeën zijn terug te vinden in de 2e post van dit topic.
- Plaats maximaal 1 idee in een topic.
- Er zijn een aantal dingen die duidelijk aangegeven dienen te worden bij het posten van een idee:
  • Uitgebreide beschrijving van het idee: Omschrijf alle aspecten van het spel waar jouw idee invloed op zou kunnen hebben en geef aan voor welke groep mensen dit effect zal hebben.
  • Motivatie voor het idee: Omschrijf wat jouw reden is om dit idee voor te stellen en wat de toegevoegde waarde is.
  • Nadelen van het idee: Omschrijf de negatieve gevolgen op het spel die je ideeën kunnen hebben. Heeft je idee volgens jou geen negatieve gevolgen, geef dat dan aan.
Richtlijnen voor de voorsteller:
- Voordat je een idee gaat posten, bedenk dan of je idee aan de volgende punten voldoet.
  • Een haalbaar idee.
  • Een idee met toegevoegde waarde.
  • Een idee waar de aanpassingen niet te groot zullen zijn.
Hoe beter je idee aan bovenstaande punten voldoet, hoe groter de kans dat een idee goedgekeurd wordt, en daarna ook nog gebruikt wordt door de ontwikkelaars.
- Hoe beter je het onderwerp in de gaten houdt, en reageert op de ontvangen feedback, hoe groter de kans dat je mensen kunt overhalen dat jouw idee goed is.
- Wees flexibel en sta open voor kritiek of aanpassingen van je idee. Lang niet ieder idee zal direct 100% goed gepresenteerd worden, maar door met elkaar samen te werken en te overleggen, kan er wel een mooi en werkbaar resultaat uit komen.
- Gebruik een pakkende titel. Hoe beter de titel hoe meer mensen het onderwerp zullen bekijken en erop zullen reageren.
- Geef bij je laatste feedback een korte samenvatting van je idee. Omschrijf het zo kort en duidelijk mogelijk. Doe je dit niet, dan zal de moderator een samenvatting maken die wellicht minder aantrekkelijk is. Immers, je kunt jouw idee waarschijnlijk zelf het beste omschrijven.
 

Joey-the-king

Actief lid
Eerst kijken of iets al eens is voorgesteld.

Dit idee is al eens voorgesteld (ook door mij), maar werd door Innogames afgekeurd.
 

nietje52

Actief lid
Eerst kijken of iets al eens is voorgesteld.

Dit idee is al eens voorgesteld (ook door mij), maar werd door Innogames afgekeurd.
Hey Joey,

Hoe weet je dat het is afgekeurd (buiten dat het al een tijd geleden is).
Het staat boven aan dit forum onderdeel bij goedgekeurde suggesties en de laatste post is van Leones dat hij het doorgeeft.
Ik had nog hoop...
 

Joey-the-king

Actief lid
Hey Joey,

Hoe weet je dat het is afgekeurd (buiten dat het al een tijd geleden is).
Het staat boven aan dit forum onderdeel bij goedgekeurde suggesties en de laatste post is van Leones dat hij het doorgeeft.
Ik had nog hoop...

Ik meen me te herinneren dat ik hier contact over heb gehad met een mod.. als een idee goed gekeurd wordt op het forum, wordt het voorgesteld word aan Inno, zij kijken wat ze met het idee doen en in dit geval was het helaas afgekeurd. :(
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Een downgrade kit is helaas niet iets dat we bij het doel van het spel vinden passen, voortgang maken. Om deze reden zal zoiets dus niet worden toegevoegd aan het spel.
 
Bovenaan