Dit spel met mijn zoons spelen

Bobber5

Nieuw lid
Hoi ik ben Atie (Bobber5) en ben net aan het spel begonnen. Onze zoons ook en we willen graag met elkaar spelen maar als ik ze uitnodig krijg ik te zien dat ze niet gevonden zijn. Kan iemand mij zeggen hoe we elkaar kunnen vinden? Alvast bedankt!
 

Felair

Actief lid
Je moet die sociale functies eerst vrijspelen tegenwoordig, wellicht zijn ze nog niet zo ver met hun onderzoek?
 

Azgalaxa

Actief lid
De nederlandstalige versie van FOE is verdeeld over zes servers.

je wordt willekeurig op een server gezet als je begint met spelen. De servers hebbben allemaal een naam op alfabetische volgorde. Bv Arvahal (A) en Brisgard (B)

Je kan op meerdere servers spelen, zelfs op alle 6 . Maar je kan elkaar niet vinden als iemand op een andere speelt.
 

Bobber5

Nieuw lid
De nederlandstalige versie van FOE is verdeeld over zes servers.

je wordt willekeurig op een server gezet als je begint met spelen. De servers hebbben allemaal een naam op alfabetische volgorde. Bv Arvahal (A) en Brisgard (B)

Je kan op meerdere servers spelen, zelfs op alle 6 . Maar je kan elkaar niet vinden als iemand op een andere speelt.
Oh das wel heel jammer! En als ik een gilde begin? Zou dat wel kunnen dan? of is dat dan ook zo? Dank voor je antwoord!
 

Azgalaxa

Actief lid
Nee dat heeft niks met gildes te maken.

Je kan wel op een andere (dezelfde server ) met elkaar beginnnen
 
Bovenaan