Discussietopic: Zomerevenement 2022

Ed4now

Lid
Kan iemand mij vertellen wat de dodemansbuit en boekaniersbuit precies inhoudt of waaruit die buit bestaat ? Ik kan het nergens vinden
 
  • Boekaniersbuit:
    • Inventaris item, geeft:
      • 8 Forgepunten
      • 1 Verbeterkit-Fragment
      • 1 Verdedigingsbonus-Fragment (30%)
      • 1 Blauwdruk
 
  • Dodemansbuit:
    • Inventaris item, geeft:
      • 6 Forgepunten
      • Voorraden
      • 1 Snellere voorradenverzameling-fragment (2 uur)
      • 25 Gilde-goederen
 

Biebs

Wedstrijd, Wiki & Senior Moderator
Teamleden
Spel Moderator
Wedstrijd Moderator
Wiki Moderator
Krijgen we ook nog een kist voor het volgende event?
Nee Tigertjeu, de evenementkisten worden niet meer gegeven. Vorige evenement was het laatste evenement waarin dit als beloning werd gegeven.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Dat wel, maar als je een keer een evenement miste kon je in het volgende evenement de hoofdprijs vaak niet volledig halen. Door de verrassingskisten niet meer te geven wordt het balanceren van evenementen een stuk makkelijker, er zijn minder variabelen om rekening mee te houden, en het zou dus alle spelers ten goede moeten komen.
 
Flut event, ene wereld zonder dias ruim 1 volledige ronde extra,
Andere wereld kom ik met nog 2 muntjes te gaan 10 sprongen te kort
 
14% aanvalsbonus in TK op 16 vakjes, weet nog niet of het gebouw de moeite echt waard is.
Jammer van die verschillende bonussen aangezien die defensieve bonus voor mij (en voor de meeste spelers) volledig nutteloos is.

Die productieversneller is ook niet iets waar ik ooit iets mee doe, hoogstens ooit tijdens een event en dan is het vaak ook niet omdat het nodig is.
Waarom is die defensieve bonus nutteloos?
 

nietje52

Actief lid
Waarom is die defensieve bonus nutteloos?
Ronin doelt hier waarschijnlijk op de defensieve bonus voor het verdedigende leger die door veel spelers als nutteloos wordt beschouwd.
Je kunt die bonus opbouwen tot je er aanvallers mee kunt tegenhouden maar dat kost veel ruimte en het levert niet veel op.
 
Waarom is die defensieve bonus nutteloos?
Ronin doelt hier waarschijnlijk op de defensieve bonus voor het verdedigende leger die door veel spelers als nutteloos wordt beschouwd.
Je kunt die bonus opbouwen tot je er aanvallers mee kunt tegenhouden maar dat kost veel ruimte en het levert niet veel op.
Die had ik niet eens gezien, dacht dat hij de defensieve bonus voor het aanvallende leger bedoelde.
 

nietje52

Actief lid
Net voor het eerst de boekaniersbuit ontvangen.
Er zit een slotje op maar na het wegvinken kun je hem niet verkopen bij de antiquair dus waarom een slotje?
Benieuwd of ze wel stapelen.
 
Bovenaan