Discussietopic: Zomerevenement 2022

Tigertjheu

Actief lid
De items van de Boekaniersbuit en de Dodemansbuit, is dat kans op een van die beloningen te krijgen? Of krijg je die 'buit' elke dag als het gebouw gemotiveerd is?
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
De items van de Boekaniersbuit en de Dodemansbuit, is dat kans op een van die beloningen te krijgen? Of krijg je die 'buit' elke dag als het gebouw gemotiveerd is?
Je krijgt al die beloningen van de buit.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
leuk die 2 dubloenen maar heb ze niet gekregen foutje in het event?
Als je de mail niet ontvangt of de link in de mail werkt niet goed kan je de support contacteren en dan kunnen we zien of we daarbij kunnen helpen.
 
In het Koloniale tijdperk waren de medaille uitbreidingen op en kreeg ik het bericht dat ik naar het volgende tijdperk moest gaan voor nieuwe uitbreidingen.
Nu blijkt echter dat na de twee diamanten uitbreidingen er geen medaille uitbreidingen zijn. Aangezien ik niet bereid ben om andere zaken te verwijderen (Heb er soms diamanten voor gekocht) heb ik dus geen plaats voor nieuwe evenement gebouwen. Rest de vraag wat het nut nog is om iedere keer hetzelfde opdrachtje te vervullen en tijd te steken in iets waar ik niets aan heb. De combinatie van de vele bugs de laatste tijd, de eindeloze repetitie en het niet efficiënt kunnen uitbreiden van de stad, maken dat de interesse in het spel smelt als sneeuw voor de zon. Groeten van een betalende klant die het niet erg vond om af en toe te betalen voor de ontwikkeling van het spel maar daar nu echt niet meer toe geneigd is
 

Antaak

Lid
In het Koloniale tijdperk waren de medaille uitbreidingen op en kreeg ik het bericht dat ik naar het volgende tijdperk moest gaan voor nieuwe uitbreidingen.
Nu blijkt echter dat na de twee diamanten uitbreidingen er geen medaille uitbreidingen zijn. Aangezien ik niet bereid ben om andere zaken te verwijderen (Heb er soms diamanten voor gekocht) heb ik dus geen plaats voor nieuwe evenement gebouwen. Rest de vraag wat het nut nog is om iedere keer hetzelfde opdrachtje te vervullen en tijd te steken in iets waar ik niets aan heb. De combinatie van de vele bugs de laatste tijd, de eindeloze repetitie en het niet efficiënt kunnen uitbreiden van de stad, maken dat de interesse in het spel smelt als sneeuw voor de zon. Groeten van een betalende klant die het niet erg vond om af en toe te betalen voor de ontwikkeling van het spel maar daar nu echt niet meer toe geneigd is
Je moet gebouwen in je inventaris houden tot je ze volledig kan levelen. Anders hou je inderdaad uiteindelijk geen ruimte meer over. Probeer opslagkits te gebruiken voor de minder waardevolle gebouwen (vooral die zonder aanvals/ verdedigingsbonus voor het aanvallende leger).
 
Na lange tijd staat er opnieuw weer een guide online om jullie alle tips en tricks te laten weten!

We helpen graag en maken het jullie gemakkelijk met een goede strategie opgelijst in onze guide op Discord.
 

DarthRonin

Actief lid
14% aanvalsbonus in TK op 16 vakjes, weet nog niet of het gebouw de moeite echt waard is.
Jammer van die verschillende bonussen aangezien die defensieve bonus voor mij (en voor de meeste spelers) volledig nutteloos is.

Die productieversneller is ook niet iets waar ik ooit iets mee doe, hoogstens ooit tijdens een event en dan is het vaak ook niet omdat het nodig is.
 
Piratenschuilplaats maar als ik gouverneursvilla zie dan probeer ik hem wel te krijgen. Ondertussen heb ik al 4x Piratenschuilplaats kitje/upgrade en 3x Gouverneursvilla kitje/upgrade.
 
Dat Rad en die "stoppen" knop zijn totaal overbodig. Zodra je op "Draaien" hebt geklikt staat je prijs al vast, of je nou op stoppen klokt of niet.
Klik maar eens op draaien en beweeg je muis (pc) naar het meldingendeel onder die knoppen, daar zie je je nieuwe prijs al direct staan.
 

nietje52

Actief lid
Dat Rad en die "stoppen" knop zijn totaal overbodig. Zodra je op "Draaien" hebt geklikt staat je prijs al vast, of je nou op stoppen klokt of niet.
Klik maar eens op draaien en beweeg je muis (pc) naar het meldingendeel onder die knoppen, daar zie je je nieuwe prijs al direct staan.
Als je niet op stoppen drukt duurt het wel langer toch?
 
Bovenaan