Discussietopic: Zomerevenement 2021

Wildstorter

Actief lid
Zelfde concept als bij een reguliere gokkast zeg maar. Daar kun je ook vastzetten, naar boven met je punten, kop of munt etc kiezen. Punt blijft dat die kast eens in de zoveel tijd gaat geven (want software is geprogrammeerd op 85% - 90% uitkeren). En dan maakt het niet uit waar je op drukt hoor, als je aan de beurt bent dan ben je aan de beurt en krijg je gewoon geld/credits.

Hier niets minder, enige invloed die je een beetje hebt is toeslaan als er al wat prijzen uit zijn, dat vetgroot je kans. De rest is allemaal bullshit met timing etc.
 

PrivateHead

Actief lid
Het is inderdaad altijd al zo geweest, in vroegere versies kon je al zien wat de prijs van je buurman was voordat die op de stopknop had gedrukt. Nu met deze update is het gewoon grappig om te laten zien dat ze door de mand vallen. Een spel gebaseerd op illusie.
 

Wildstorter

Actief lid
Als je net voordat de prijs in de 3e ronde voorbij komt op alt+shift+F4 drukt heb je wel iets meer kans op die prijs heb ik gehoord van een vriend.
 

Wildstorter

Actief lid
Het achterste karretje van de achtbaan gaat trouwens ook harder dan het voorste ;-)

Achja, als je denkt dat je meer kans hebt dan moet je het zeker doen. Wellicht is switchen tussen de app en browser nog een optie.
 

Atokirina

Actief lid
Ik kan je video niet zien, maar snap wat je wil zeggen. Dat is met de update meegekomen, want ervoor was dat nog niet zo. Het is nu een beetje stom om een STOP-knop te hebben, want nu heb je zelfs niet meer het idee dat je je beloningen enigszins kan bijsturen... (Ik praat nu over PC, heb het nog niet op app geprobeerd)
Je kan de animatie verkorten door direct na het draaien op de stop-knop te drukken waardoor je sneller een volgende keer kan draaien (wanneer je je gewenste beloning(en) nog niet te pakken hebt gekregen). Als je het rad zijn gang laat gaan, bestaat de kans dat een buur toevallig jouw gewenste beloning wegkaapt voor je neus omdat je minder snel opnieuw draait.
 

PrivateHead

Actief lid
Als ik het goed interpreteer dan schrijf je: Klopt PH, de stopknop is er niet om invloed uit te oefenen op de prijs maar de stopknop is alleen bedoelt om de stompzinnige niet ter zake doende animatie af te breken zodat je sneller aan de volgende loting kan beginnen.
Als je weet hoeveel mensen tijd zitten te verkloten aan het timen van de de stopklik zou het wat transparanter mogen door het in de speluitleg op te nemen.
 

Atokirina

Actief lid
Als ik het goed interpreteer dan schrijf je: Klopt PH, de stopknop is er niet om invloed uit te oefenen op de prijs maar de stopknop is alleen bedoelt om de stompzinnige niet ter zake doende animatie af te breken zodat je sneller aan de volgende loting kan beginnen.
Als je weet hoeveel mensen tijd zitten te verkloten aan het timen van de de stopklik zou het wat transparanter mogen door het in de speluitleg op te nemen.
Ik had het zelf ook fijner gevonden als je wat (meer) invloed zou hebben op het rad.
 

atena

Lid
helemaal betrouwbaar ziet het rad er niet uit. De prijs was al donker gemaakt voor ik gedraaid had. En ja, er was er maar 1 van, dus niet door een ander weggehaald.
 

nietje52

Actief lid
Dat gebeurt als je vernieuwen en draaien doet.
Bij alleen draaien kun je het niet van te voren zien maar ik ga er vanuit dat op het moment dat je op draaien drukt de prijs is bepaald.
 

DarthRonin

Actief lid
Is ook te plunderen inderdaad.

Merk nu dat ie echt helemaal achteraan staat in de motivatielijst, dat is toch knap vervelend voor zo'n gebouw.
Dat mogen ze best aanpassen.

Daarnaast vraag mbt dat plunderen.
Als het geplunderd wordt, heeft de plunderaar dan ook een kans van die random beloning?
Dus 40% kans op 40 FP en 32% kans op 85 goedjes?
 

PrivateHead

Actief lid
Merk nu dat ie echt helemaal achteraan staat in de motivatielijst, dat is toch knap vervelend voor zo'n gebouw.
Dat mogen ze best aanpassen.

Daarnaast vraag mbt dat plunderen.
Als het geplunderd wordt, heeft de plunderaar dan ook een kans van die random beloning?
Dus 40% kans op 40 FP en 32% kans op 85 goedjes?

Is een antwoord hierop mogelijk?
 

DarthRonin

Actief lid
Is een antwoord hierop mogelijk?

Denk niet dat een antwoord daarop nog zinvol is.
Ik begreep dat er op Beta al een update is dat hij niet meer te motiveren en plunderen zou zijn en het lijkt erop dat die update hier ook zsm komt.
Dan is mijn hele vraag ook niet meer relevant :D
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Het klopt inderdaad dat er een aanpassing komt zodat het gebouw niet meer te plunderen of te motiveren is.
 
Bovenaan