Discussietopic: Zomerevenement 2021

DarthRonin

Actief lid
Vraag over de piratenschuilplaats.
Ik zie op fandom wikia dat ie te motiveren is, wil dit zeggen dat ie ook te plunderen is?
 

nietje52

Actief lid
Die piratenschuilplaats, had die de hele tijd al 33% aanval voor aanvallend leger?
Ik kan me nl niet herinneren dat ik erg enthousiast was toen ik hem voor het eerst zag.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Die piratenschuilplaats, had die de hele tijd al 33% aanval voor aanvallend leger?
Ik kan me nl niet herinneren dat ik erg enthousiast was toen ik hem voor het eerst zag.
Op het hoogste level wel ja :)
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Misschien waren ze in de war met de bonus die je krijgt als je een Kapiteins ankerplaats er aan toevoegt.
 

DarthRonin

Actief lid
Was altijd aanvallende bonus, herinner me nog dat ik met een maatje besprak dat het 1% minder was dan Gouverneursvilla toen de info er net was op beta.
 

nietje52

Actief lid
pvd....heb je net provincie veroverd... en zit je halverwege GE 4 ... nou lekker dan opdracht 29: verwerf een provincie of los 12 ontmoetingen GE op... vette pech dus grrrrrrrrrrr

Wellicht wordt die vervuld met het afmaken van de GE.
Pin me er niet op vast maar dat denk ik.
 

nietje52

Actief lid
pvd....heb je net provincie veroverd... en zit je halverwege GE 4 ... nou lekker dan opdracht 29: verwerf een provincie of los 12 ontmoetingen GE op... vette pech dus grrrrrrrrrrr

Ik loop er op niet-hoofdwerelden ook tegenaan nu.
Lastige combinatie, wachten tot dinsdag.
 

DarthRonin

Actief lid
pvd....heb je net provincie veroverd... en zit je halverwege GE 4 ... nou lekker dan opdracht 29: verwerf een provincie of los 12 ontmoetingen GE op... vette pech dus grrrrrrrrrrr

Gewoon GE uitspelen, normaal werkt dat tijdens een event om alle GE opdrachten ineens af te werken.
Heb vorig event de GE voor aanvang van het event uitgespeeld om van die GE opdrachten verlost te zijn :D
 
Een kansspel waarbij het rad aan variabele snelheden draait om er voor te zorgen dat je nog minder kans hebt op de hoofdprijs. Dégoutant.
Zoals ik u al eerder schreef Leones toen je geen verantwoordelijkheid wou nemen om mijn verliezen te compenseren toen de server haperde. Inno krijgt van mij geen rotte €cent meer.
 
Server en het gebeurd regelmatig en het meeste bij de GS als je hem opendoet. Ofwel kan je de kaart een tijdje niet verschuiven en in andere gevallen krijg je een wapenschild in het midden van je scherm dat gewoon blijft staan. De enige oplossing is dan refreshen en wachten tot je terug ingelogd bent. Daartegen is je kans verkeken of ben je zoals de laatste keer honderden FP kwijt en heb je P2, P3 P4 en P5 ipv P1. Als Leones dan doodleuk zegt dat hij daar niets aan kan doen terwijl er wel zaken die je per ongeluk wist of bvb een typo bij de antiquair waardoor je 200K betaald ipv 20K wel probleemloos ongedaan kunnen gemaakt worden. Dan houd het voor mij op.
 
Laatst bewerkt:

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Forgepunten die gedoneerd zijn in een Groots Gebouw kunnen wij niet terug draaien. Als dat kon was dat wel gebeurd. Wij doen wat wij wel kunnen om de dienstverlening zo goed mogelijk te doen.
 

PrivateHead

Actief lid
Dit rad van fortuin is geen kansspel op basis van het stopmoment maar een vooraf bepaalde prijs ongeacht of en wanneer je op stop drukt. Zie filmpje waar na vernieuwen van het rad direct de prijs al afgevinkt wordt (op 4seconden, de observatiedrone) terwijl ik nog op stop moet gaan drukken (op 6 seconden), weet ik vooraf al wat ik mag winnen van foe.
Rat van fortuin
 

Graecus 002

Actief lid
Dit rad van fortuin is geen kansspel op basis van het stopmoment maar een vooraf bepaalde prijs ongeacht of en wanneer je op stop drukt. Zie filmpje waar na vernieuwen van het rad direct de prijs al afgevinkt wordt (op 4seconden, de observatiedrone) terwijl ik nog op stop moet gaan drukken (op 6 seconden), weet ik vooraf al wat ik mag winnen van foe.
Rat van fortuin
Ik kan je video niet zien, maar snap wat je wil zeggen. Dat is met de update meegekomen, want ervoor was dat nog niet zo. Het is nu een beetje stom om een STOP-knop te hebben, want nu heb je zelfs niet meer het idee dat je je beloningen enigszins kan bijsturen... (Ik praat nu over PC, heb het nog niet op app geprobeerd)
 

nietje52

Actief lid
Nee dat was altijd al zo.
Twee jaar geleden kwam ik erachter dat de gewonnen fp al in mijn balk stond voor ik op stop drukte.
 
Bovenaan