Discussietopic winterevenement 2022

Atokirina

Actief lid
Geschiedenis wordt geschreven met het winterevenement 2022.

Eerste keer in FoE dat een gebouw wordt geïntroduceerd die fragmenten produceert voor een speciaal gebouw (een gebouw die gebouwen produceert)!
 
De Moord Konijntjes zijn klaar voor het Winter event en hebben hun bijltjes mooi opgeblonken; ben je ook nieuwsgierig hoe je het beste haalt uit dit evenement?

Kijk dan eens naar onze guide die we op onze community discord hebben geplaatst: https://discord.gg/HEzEjE3UhF

Wie op wereld G speelt en de typo vind krijgt 20 fp andere werelden krijgen 200 fp als je het vindt
 
Laatst bewerkt:

Benny Lecker

Nieuw lid
Die sleuteltjes ga je nooit bij elkaar verzamelen...
Helemaal mee eens! Bij voorgaande events (bijv. Halloween) was het een stuk gemakkelijker de verzamelaarsbeloning te behalen. De kans op een sleutel is veel te klein. En om dat nog erger te maken hebben ze een hussel-item tussen de kado's verstopt... :-( Mij al een paar keer overkomen: veel kado's geopend zonder sleutel, dus de kans om die te vinden wordt steeds groter, totdat je de pech hebt dat husselding te activeren... De verzamelaarsbeloning heeft 2 upgrades voor die sjokela-hut, dus als je die al niet bereikt, is het nog maar de vraag of je 10 upgrades bij elkaar krijgt zonder diamanten te kopen. 't Event krijgt zo wel een commercieel bijsmaakje. Beetje teleurstellend allemaal. Er hadden best wat meer sleutels tussen de kado's verstopt mogen zitten.
 
Het is gewoon niet te doen om al de sleutels te vinden zonder duizenden diamantjes te investeren. Mijn missies zijn beperkt tot 1 per dag, dus ik heb 2 of 3 kansen per dag om de sleutel te vinden, uit de 18 pakjes. Dit is nagenoeg onmogelijk, zelfs als je elke dag 3 delen lopers ontvangt
 

PrivateHead

Actief lid
Wie op wereld G speelt en de typo vind krijgt 20 fp andere werelden krijgen 200 fp als je het vindt
Screen Shot 12-10-22 at 11.03 AM.PNG

Zoiets? Of ben jij gewoon heel goed in typo's?
 
De Moord Konijntjes zijn klaar voor het Winter event en hebben hun bijltjes mooi opgeblonken; ben je ook nieuwsgierig hoe je het beste haalt uit dit evenement?

Kijk dan eens naar onze guide die we op onze community discord hebben geplaatst: https://discord.gg/HEzEjE3UhF

Wie op wereld G speelt en de typo vind krijgt 20 fp andere werelden krijgen 200 fp als je het vindt

Die sleuteltjes ga je nooit bij elkaar verzamelen...
die kalender gaat never lukken
 
Als ze in Hamburg nu graag willen dat er geld uit gegeven gaat worden, zullen ze best met iets anders moeten komen dan b.v. fragmenten, vaandeldragers, drummers en nog meer van die onzin.
 

Atokirina

Actief lid
Als ze in Hamburg nu graag willen dat er geld uit gegeven gaat worden, zullen ze best met iets anders moeten komen dan b.v. fragmenten, vaandeldragers, drummers en nog meer van die onzin.
Ze hebben nochtans het meest overpowerde gebouw ooit geïntroduceerd en de diaprijs voor een volledige chocolaterie wordt gehalveerd als je de pass koopt.

Ik vind dat ze het veel te voordelig hebben gemaakt voor betalende spelers, Freemium is aan het verdwijnen. Ik ben het dus echt niet eens met je reactie, ik vind dat ze het deze keer veel te goed hebben gemaakt voor de betalende spelers.
 
Kan iemand mij vertellen hoe ik de elfengeschenken kan krijgen/openen?
Alles verzameld en om nu 2900 diamanten te spenderen, is oom niets.
 

atena

Lid
40 x op hetzelfde knopje klikken om aan je prijzen te komen... Kan dat niet gebruiksvriendelijker?
 

bonke35

Actief lid
een wachthuisje verdiend via de chocolaterie bestaat uit 200 fragmenten :)
beetje veel als je er maar 2 op een dag kan krijgen ( als je level 12 haalt dan )
 
als je level 11 haalt krijg je meestal 3 fragmenten
een wachthuisje verdiend via de chocolaterie bestaat uit 200 fragmenten :)
beetje veel als je er maar 2 op een dag kan krijgen ( als je level 12 haalt dan )
als je er een van level 12 krijgt dan krijg jij al mijn FPs
 
Bovenaan