Discussietopic winterevenement 2022

Ik heb dan liever een minder sterk gebouw dat moeilijk maar haalbaar is dan een sterk gebouw dat je enkel met (veel) dia’s kan verwerven. Zo hou je aan zo’n evenement tenminste een goed gevoel over.
 

Hannes de Brave

Nieuw lid
Wat een zeldzaam en eindeloos klote-event: die kalendersleutels slaan helemaal nergens op, ik heb er pas 16 van de 32. En alle dagopdrachten gedaan, alle incidenten opgehaald (voor af en toe 3 of 5 sterren ) en toch ga ik één upgrade te kort te komen. Vandaag bij het spelen van 240 sterren kreeg ik hier 7 lucifers minder dan een gemiddelde van twee: dat lijkt niet op pech maar op kwade opzet (zeker omdat in mijn beide andere werelden ook het gemiddelde ruim onder de twee ligt) gelukkig hebben we van FOE wel een lullig kerstboompje cadeau gekregen...
 
Wat een zeldzaam en eindeloos klote-event: die kalendersleutels slaan helemaal nergens op, ik heb er pas 16 van de 32. En alle dagopdrachten gedaan, alle incidenten opgehaald (voor af en toe 3 of 5 sterren ) en toch ga ik één upgrade te kort te komen. Vandaag bij het spelen van 240 sterren kreeg ik hier 7 lucifers minder dan een gemiddelde van twee: dat lijkt niet op pech maar op kwade opzet (zeker omdat in mijn beide andere werelden ook het gemiddelde ruim onder de twee ligt) gelukkig hebben we van FOE wel een lullig kerstboompje cadeau gekregen.
hoe kom jij aan zoveel stleutels ik heb er pas 5
 

Atokirina

Actief lid
Wat een zeldzaam en eindeloos klote-event: die kalendersleutels slaan helemaal nergens op, ik heb er pas 16 van de 32. En alle dagopdrachten gedaan, alle incidenten opgehaald (voor af en toe 3 of 5 sterren ) en toch ga ik één upgrade te kort te komen. Vandaag bij het spelen van 240 sterren kreeg ik hier 7 lucifers minder dan een gemiddelde van twee: dat lijkt niet op pech maar op kwade opzet (zeker omdat in mijn beide andere werelden ook het gemiddelde ruim onder de twee ligt) gelukkig hebben we van FOE wel een lullig kerstboompje cadeau gekregen...
Het is niet aangeraden om voor de kalenderbeloningen te spelen, je haalt er geen voordeel uit (niet F2P en niet P2W).
 
Net nog een bug ontdekt bij de toekenning van loperdelen wanneer je de kalendersleutel vindt met verdubbelaar. Je krijgt geen 10 loperdelen bij je sleutel, maar slechts één. Omdat ik in dit specifieke geval de sleutel al had, kreeg ik 2 loperdelen in plaats van 20. Waardeloos.
Wel opvallend dat dit niemand is opgevallen.
 
Het zijn 2 loperdelen + 20 sterren :)

Die berekening van Atokirina klopt wel ongeveer, ik ben er 10 of meer dagen niet geweest dit evenement, en ik kwam op precies 300 spetters uit :cool:
Waarschijnlijk wat meer geluk dan anderen gehad
 
Bovenaan