Discussietopic: Voetbalbeker 2022

alosta

Lid
Maar als er staat dat je verlies hebt is dat dan zeker dat je verliest of is dat dan waarschijnlijk?
2 keer per ongeluk gevochten, niet opgelet, en 2 keer verloren.
Ook 1 keer de gelijk gevochten uit nieuwsgierigheid, en was idd gelijkstand.

Ik vind het een dubbele. Vroeger stelde ik me soms vragen bij het feit dat je hoge winstpercentages had, maar toch tig keer achter elkaar verloor, maar nu vind ik het jammer dat je de gok niet meer kunt wagen, je weet de uitslag al.
 

DarthRonin

Actief lid
Je verliest toch altijd van een zwaardere tegenstander?
Ik heb zwaardere tegenstanders gehad waarvan ik won.
Als iemand op wat voor manier dan ook spelers heeft die op een bepaalde positie sterker zijn en op 2 andere posities zwakke spelers heeft kun je een speler die sterker lijkt zomaar verslaan.

Maar als er staat dat je verlies hebt is dat dan zeker dat je verliest of is dat dan waarschijnlijk?
Volgens mij is dat zeker, er wordt niet meer gesproken over percentages zoals in voorgaande jaren.
Geen rng dus meer.

ik mis de coaches wel, maar geen idee of ze iets toevoegden het was gewoon leuk om te doen
Bij dit event zijn zijn nooit coaches gebruikt, dat is alleen bij Forge Bowl.
 
Bij dit event zijn zijn nooit coaches gebruikt, dat is alleen bij Forge Bowl.
ik kan me niet herinneren dat ik bij de forge bowl een zwart veld had, alleen bij het voetballe, ik kan me trouwens uberhaupt niet echt meer iets van de forgebowl heriinere, ik dacht echt dat et voetbal was, maar niet dus
 
Eigenlijk een heel dom event: als je op dag 1 geen goede dagprijs krijgt en niet kan/wil spelen, is het event al gespeeld en kan je nooit meer inhalen.
Dus alles hangt ervan af of je in het begin een fatsoenlijke prijs krijgt en speelt.
 
Eigenlijk een heel dom event: als je op dag 1 geen goede dagprijs krijgt en niet kan/wil spelen, is het event al gespeeld en kan je nooit meer inhalen.
Dus alles hangt ervan af of je in het begin een fatsoenlijke prijs krijgt en speelt.
Ik zou iedere dag spelen dan haal je nog zilver of goud want de tickets worden niet aangevuld.
 

nietje52

Actief lid
Al speel je ondersteboven hangend van het plafond in je onderbroek: Zonder diamanten geen gouden divisie.
 
Ik ondervind dat de medailles gewonnen in het evenement niet bijtellen.
Ik stel mij de vraag hoeveel duizenden medailles ik op die manier al gemist heb.
 

Leones

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Ik ondervind dat de medailles gewonnen in het evenement niet bijtellen.
Ik stel mij de vraag hoeveel duizenden medailles ik op die manier al gemist heb.
Zou je daarvoor de support kunnen contacteren? Dan kunnen we dat nagaan voor je.
 
De uitslag is wel wat voorspelbaar saai zo.
Ik kan me voor volgend jaar verschillende verbeteringen voorstellen:
a - optie 'hard er tegen aan', met kans op rode kaart. of extra blessures . Geeft +2 per speler.
- blessure mogelijkheid aan beide kanten, je spelers kunnen dus ook blessures oplopen als iemand het tegen jou inzet
b - +1, 0 of -1 per speler kans factor, geeft kleine spanningsfactor.
c - herintroductie trainers, een trainer die +1 per speler geeft mag best wat dia's kosten.
 
Bovenaan