Discussietopic video advertenties

ImaSheep1994

Nieuw lid
Voeg gewoon per add te kijken 50fp in je inventaris zodat je een goed idee heb om zeker adds te kijken ofanders zeggen mensen deze app ga in uninstalleren dus als je deze idee doet 50fp zal iedereen het leuk vinden (of geef een daily diamonds add to get free 10-500 diamanten in game)
 

Tigertjheu

Actief lid
Nee gewoon die ads weghalen. Of FoE plus realistische prijzen geven.
Nu is het gewoon geldgraaierij en vuk alle spelers!
 
Dat gebedel van FoE om alsjeblieft die stomme reclame filmpjes te bekijken werkt averechts: principieel doe ik nu ALLES om die filmpjes niet te kijken, nooit! En als FoE het toestaat dat reclame het spelen van het spel bemoeilijk, dan is het exit. Nu ik alle GG’s boven level 101 heb en er meer FPs binnenkomen dan ik wil uitgeven, voelt het toch al steeds meer of ik FoE heb uitgespeeld. De laatste echte uitdaging was 3 jaar geleden, de nederzettingen hebben ze met dat laatste gedrocht verpest, M/O begint zinloos te worden aangezien ik meer munten en voorraden heb dan ik OOIT nog kan uitgeven dus who cares of mijn bevolking ‘enthousiast’ is, de taveerne wordt steeds minder interessant aangezien ik amper meer een bonus aanzet en ook bij de antiquair heb ik meer dan een miljoen van die munten en heb ik nog nooit die paarse stenen uitgegeven. Ik koop er enkel meer gebouwen waar ik toch al geen plaats voor had.
En sinds de GS is het voeren van gevechten ook niet leuk meer eerlijk gezegd. Bijna hersenloos op knopjes blijven drukken en tot ik aan uitputting 110 a 120 zit win ik alles met als gevolg nog meer munten, voorraden, FP’s, diamanten etc.

het begon al wat eentonig te worden, maar met dat gebedel a la “kijk alsjeblieft mijn reclamevideo “ begint het me zelfs tegen te staan. Misschien is het tijd om eens te stoppen.. FoE ‘heeft’ het niet meer..
 
Weet niet of het al bekend is wat reclames in FoE betreft. Werkt voor Android toestellen.

In het beginscherm van jouw telefoon open je instellingen
Vervolgens klik je op het loepje om te gaan zoeken
Je zoekt naar dns
Vervolgens kies je Privé-dns
Kies nogmaals Privé-dns
En vul in bij hostnaam: dns.adguard.com

Voila alle reclames zijn weg van websites EN alle apps op jouw telefoon

Bewaar dit berichtje ergens zodat je het weer uit kunt zetten als het niet bevalt


Misschien werkt dit op Ipads/Iphones. Gebruik zelf PC/laptop dus kan niet testen:

Ga naar ‘Instellingen’ en tik op ‘Wifi’;
Zoek jouw wifi-netwerk in het lijstje en tik op de blauwe ‘i’;
Tik op ‘Configureer DNS’ en kies voor ‘Handmatig’;
Wis de servers die al ingevuld staan met het minnetje en tik op het plusje om de nieuwe (dns.adguard.com) in te voeren;
Tik op ‘Bewaar’ als je klaar bent.

Bewaar ergens de oude servers zodat je die eventueel kunt terugzetten.

hoe zeggen ze ook alweer, beter goed gejat dan slecht bedacht

ik heb zelf een Android, en verhip het werkt super, ik ben heel blij met deze tip
 
Werk idd super. de advertenties zijn toch echt naar mijn mening de grootste fout van "toevoegingen/verbeteringen" aan het spel. niemand maar dan ook echt helemaal niemand, gratis of betalende spelers zitten te wachten op deze onzin. voeg de opties van auto hulp etc gewoon toe aan het spel zonder die onzin. dan bestaat er nog eens de kans dat spelers er blij mee zouden zijn.
 

Woeste Baas

Nieuw lid
Als een game ontwikkelaar begint met advertenties onder mom van verbetering die door geen van de speelrs als zodanig wordt ervaren (behave de ontwikkelaar die z’n inkomen ziet toenemen), is het de vraag waar het stopt. Dit is een kortzichtige methode om snel wat geld binnen te halen (30EUR voor 28 dagen geen adds, met verder waardeloze extra’s). met name verschil tussen computer en app is bizar (zeker als je bedenkt ta app spelers minder functionaliteit hebben - geen GVG; maar wel met die adds worden lastiggevallen).
 
Zelfs ik heb deze gs maar 4500 gevechten, nog even de advertenties uitbreiden zie ik net, elke advertentie is er 1 teveel, gs heeft inno genoeg laten verdienen en ze willen van de spelers af. Ff gs aanpassen, ads erbij, verschillende pest bans, verplichte dia betalingen bij events, etcetc.

Ze doen het erom.
 
In de GS zie ik dan geen advertenties op de iPhone / iPad.. bedoel je dan dat je tussen de gevechten door écht ads krijgt?? Dan zou dat direct einde GS zijn voor mij.

Ik doelde op alle advertentievideo’s die ik ‘moet’ kijken om bijv bij iedereen M/O te doen, die extra bonus in de vriendentaveerne te krijgen of die waardeloze paarse kistjes te openen die zich als incident rond de stad aandienen.

Die video’s kun je niet blocken met de eerder genoemde extensie in de WiFi instelling. Maar geen zorgen FoE, die advertenties zal ik NOOIT en te nimmer kijken! Uit principe al niet. En ik mag hopen dat NIEMAND van jullie dat doet? Want anders graven we ons eigen graf en wint FoE deze waanzin. Capituleren? Nooit!
 
Bovenaan