Discussietopic video advertenties

nietje52

Actief lid
Ik begin ook steeds meer en meer voor de taveerne te vrezen, de verzamel 4k munten is nu al vaak geen lachertje. Mensen gaan sneller op iedereen m/o duwen, maar gaan niet de lijst nog eens afgaan om iedereen eens apart op te knappen.

Bovendien gaat het soms echt heel traag, iedereen in 1 keer motiveren. Als je dan nog eens taveerne wilt doen, ben je beter gewoon met de hand alles te doen.
Ik kan alleen voor mezelf spreken maar juist sinds de 'alles motiveren' knop doe ik vaker nog even alle taveerne's.
Dat deed ik voorheen denk ik 3x in de week.
Eens over de 4k zilver verzamelen, gekkenwerk.
 

nietje52

Actief lid
Het effect van het automatisch helpen op de herhalingsmissies heeft ook positieve kanten.
Ik heb net tijdens het helpen 61 fp gestort in een GG en mocht toen 5x achter elkaar mijn fp herhalingsmissie (53 fp) innen.
 
Wat is dat voor onzin. In de verhaalmissies moet ik de bonussen openen in de taverne. Gaat helemaal niet. Altijd al geopend als ik er op klik.
 

alosta

Lid
Ja ik bedoelde de 4k verzamelen, je vrienden moeten actief zijn, en jij moet zelf dan nog eens tijdig checken om je taveerne gelijk leeg te halen als ie vol is.
Meestal ga ik om die reden gewoon de nacht in met volle taveerne.
Tot nog toe lukt het me wel (soms mits oproep), we zullen zien
 

alosta

Lid
Het effect van het automatisch helpen op de herhalingsmissies heeft ook positieve kanten.
Ik heb net tijdens het helpen 61 fp gestort in een GG en mocht toen 5x achter elkaar mijn fp herhalingsmissie (53 fp) innen.
Her ben ik niet in mee.

Wel heb ik nu dat ik mijn herhalingsmissies niet meer kan wegklikken om naar de volgende te gaan, ik moet eerst eens weggaan voor de volgende herhalingsmissie weer verschijnt zolang ik dat filmpje niet heb bekeken (irritant als je on the way bent en geen laptop ter beschikking hebt).
 

Heronimus-III

Nieuw lid
Ik vond de filmpjes kijken in het begin nog wel aardig (en heb dus wss. meegeholpen met het invoeren ervan ), maar nu kom ik er achter dat als je reclame kijkt op je mobiel, er bestandjes (afbeeldingen en filmpjes) op je mobiel worden geplaatst, die bij het downloaden van foto's op je pc, ook meekomen.... Ik zit hier echt niet op te wachten.... (vervuiling)
Jammer dat als je ze niet meer kijkt, ze niet verdwijnen zoals wel gebeurd met alle "verschijningen" in je stadje en omgeving. Helaas, ik vrees dat dit het verdienmodel is van FOE, en dus door je strot wordt gedouwd. Daarom wordt je ook naar tabje drie in je Taveerne, als default, wordt geleid; beetje irritant, mensen van FOE.... Ik zou het uitzetten als ik de mogelijkheid had (in missies).
 
Ik erger mij ontzettend aan die advertentie knoppen. Misschien een instelling maken zodat je ze niet ziet? Avertenties zijn voor mij altijd een reden om een spel te stoppen.
 
nou als er advertenties ga doen op de app dan ben ik weg daar zit ik niet op te wacht en ik heb best wel veel geld in jaren in gepomp in het spel en als Avertenties zijn voor mij altijd een reden om een spel te stoppen.

 

ItsMeRicky

Nieuw lid
Voelen jullie je wel helemaal goed in die bovenkamers van jullie? Denk dat ik al genoeg heb bijgedragen aan jullie megawinsten en dan die rotadvertenties door mijn keel duwen? Echt ziek dit....wat een treurnis en wat een rotstreek. Blarghhhhhhhh
 
90% van de geklikte advertenties is omdat mensen mis klikken en je niet weg kan klikken. Gewoon een knop toevoegen om die extra features uit te zetten, of al die extra features gewoon weer overboord kiepen.
 
Ik vind het ook zeer vervelend, speelplezier neemt zo erg af. Zeker als je al voldoende bijgedragen hebt aan de kas van foe.

Zo zie je maar weer waar het om draait bij foe (denk ook eens aan speciale aanbiedingen e.d.) : money, money en money. Nou snap ik dat er geld moet worden verdiend, maar om ons zo te naaien.
 
ik vond via de app spelen al 10 x niets maar als ik het nu zo hoor dan ben ik blij dat ik alleen maar via de browser speel.
Echter als ze reclame ook naar de browser gaan brengen dan ben ik ook weg.
 
Bovenaan