Discussietopic video advertenties

Rex036

Lid
Zo doorgaan als je wilt dat mensen met het spel stoppen.:mad:
Helemaal mee eens met vorige speler. Dit is echt serieus een reden om het spel minder actief of inderdaad niet meer te gaan spelen. Ik heb die optie helaas al een poosje en het irriteert me mateloos. En ook het onderscheid dat nu gemaakt wordt tussen spelers die regelmatig iets kopen en degene die dat niet doen, vind ik op zijn zachtst gezegd erg bijzonder. Gelijke monniken gelijke kappen. Kap met die reclameshit!
 
Ik heb er geen moeite mee. Voor veel spelers misschien een leuke optie, en voor FoE leuke inkomsten. Alleen jammer dat ik zelf niet kan bepalen of ik de bonussen aan wil zetten, dat zou een fijne optie zijn!
 

Vexx

Nieuw lid
Waarom moet ik als app speler benadeeld worden tov een browser speler.
Dezelfde beloning maar ik moet eerst de meest domme reclames gaan kijken.

Een app speler zal dus minder snel gebruik maken van deze fijne opties.
 

NormaJeane

Actief lid

De functie om iedereen te helpen is er nu voor iedereen!
uhmzzz...

"De functie om iedereen te helpen is er nu voor iedereen!"

Dat is bepaald niet het enige hey!
Ik vind het nogal van wat laffe lef getuigen om dit onder die titel te brengen:
Er zitten immers duidelijk nogal wat advertentie-haken-en ogen aan!!!
 

Felair

Actief lid
3). Zullen advertenties ook worden toegevoegd op de browser?Met deze update zullen advertenties alleen op de app getoond worden, advertenties zullen dus niet worden getoond aan spelers op de browser. Desondanks kunnen ze nog steeds dezelfde onderdelen gebruiken en dezelfde beloningen ontvangen!

Goh wat jammer, kuch kuch :p Denk dat we wel kunnen stellen dat het aandeel browser spelers dus echt verwaarloosbaar is hebben wij even geluk :D
 

SonnyWeg

Actief lid
Alleen als ik op vakantie ben speel ik via de app, dus verder heb ik er (voorlopig) nog geen last van. De bonussen bij de taveerne slaan nergens op. 5% aanvalsbonus is gezien mijn totale bonus een druppel in de oceaan.

Dat er een filmpje gekeken moet worden voordat je iedereen kan M/O'en op de app vind ik een redelijke prijs. Zoals 1 van m'n guildies op de chat net al zei: gewoon het filmpje tijdens het tanden poetsen aanzetten. Automatisch M/O is op die manier nog altijd sneller en minder irritant (vooral op de app) dan handmatig iedere speler langsgaan.

De prijzen van de incidenten vind ik het niet waard om een filmpje voor te kijken
 

nietje52

Actief lid
Ik ben blij dat ik altijd op de browser speel en ik heb te doen met de appspelers.
Voor mij zou het echt een reden zijn om te stoppen.
Wel bedankt dat de A/B test zo snel is afgelopen!
 

nietje52

Actief lid
"spelers die regelmatig aankopen hebben gedaan zullen geen advertenties zien."

Dit is wel vaag.
Wat versta je onder regelmatig?
 
Beetje vreemd, eerst wordt er gezegd: nieuw soort incidenten (eerste bericht, nr 1), daarna: ze tellen ze niet mee voor missies waarvoor je incidenten moet verzamelen (tweede bericht, nr 6). Dus er wordt nu verschil gemaakt tussen incidenten en incidenten?
 

DarthRonin

Actief lid
Mooie toevoeging, mijn vrienden en gildies gaan hier heel blij mee zijn aangezien ik al een tijdje geen m/o meer deed.
 

SonnyWeg

Actief lid
Ik weet niet wat je het wel waard zou vinden maar deze prijzen zijn wel aanmerkelijk hoger dan de gewone incidenten.
Ik speel sowieso via de PC, dus ik heb er (nog) geen last van. Maar met een standaard dagproductie (dus exc. bonus van BMW, HC, RVS, GE, GS etc.) van 1k fp en met 200 wp verdeeld over 2 andere werelden lig ik echt niet wakker van de "prijzen" van de nieuwe incidenten
 
Bovenaan