Discussietopic spelversie 1.03

DeletedUser

Guest

Je mening met ons delen wordt uiteraard ten zeerste geapprecieerd. Hopelijk bevalt de nieuwe spelversie!

--

Al bij al een kleine changelog, die hoofdzakelijk gericht is op het oplossen van fouten. :)

Veel "mede afkomstig van NL", waarvoor een welgemeend bedankje aan iedereen!
 

DeletedUser5255

Guest
ziet er goed uit!!!
paar nieuwe dingen, vooral fouten verholpen.
wel vreemd dat Firefox niet werkte....
 

DeletedUser

Guest
Inderdaad veel fouten opgelost zoals een paar van de AI. Worden de lange afstandseenheden dan terug handig? Omdat ze achteraan bleven hangen staat er.
 

DeletedUser3195

Guest
Wanneer keert het geluid terug van de banketbakkerij? :)
 

DeletedUser

Guest
Nog altijd geen nieuws over stadhuis + dubbele blauwdrukken.
Wanneer krijgen we hier meer informatie over?
Iedereen stikt van de dubbele GG's blauwdrukken en iedereen wilt verbetering voor de stadhuis.
 

Seconddream

Actief lid
Zodra er wat meer bekend is over de blauwdrukken zal dat bekend worden gemaakt, ik begrijp dat iedereen dat wel zou willen weten echter wij kunnen dit niet versnellen en kunnen dus niet anders doen dan geduld hebben.
Voor wat het stadhuis aangaat, eigenlijk hetzelfde als de blauwdrukken met dat verschil dat hier geen aanpassing is aangekondigd, het is aan ontwikkeling om dit op te pakken of niet.

En om te besluiten, ik ben blij met deze update en dan met name de geluiden tijdens een gevecht want die was ik al aan het missen. :)
 

DeletedUser

Guest
Mooie spelversie! een paar goeie verbeteringen aan de AI :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben nog steeds niet tevreden over AI, het is wel een hele grote verbetering.
Maar als ik nu aangevallen wordt door iemand met 6 katapult's dan hebben ze alle 6 voorrang op mijn Trebuchets. maar als ik de tegenaanval inzet dan is het om en om?
Dus eerst een Trebuchet en dan een katapult, dat betekend dat iemand met katapults in zijn aanval een oneerlijk voordeel krijgt over iemand uit een latere eeuw.

Zouden jullie hier nog een keer naar willen kijken?
 

DeletedUser275

Guest
Nee, dat kan niet. Trebuchets en Katapults zijn even snel en zijn dus op hetzelfde moment aan beurt.
Dus dit gebeurt om en om afhankelijk van hoeveel er aan beide zijde staan.
De enige reden dat die 6 katapults eerst mogen is omdat jij maar 1 trebuchet hebt.
 

DeletedUser

Guest
Nee, dat kan niet. Trebuchets en Katapults zijn even snel en zijn dus op hetzelfde moment aan beurt.
Dus dit gebeurt om en om afhankelijk van hoeveel er aan beide zijde staan.
De enige reden dat die 6 katapults eerst mogen is omdat jij maar 1 trebuchet hebt.

Helaas heb ik meer dan 1 trebuchet.

Na het veelvuldig bekijken van de aanval gebeurd het volgende:

Ik heb 3 trebuchets staan. en ik wordt door 6 katapults aangevallen.
Er mogen eerst 4 katapults aanvallen voor mijn 1ste trebuchet mag. Helaas doen die katapults genoeg schade om mijn eerste 2 trebuchets uit te schakelen. dus mag katapult nummer 5 en 6 ook nog schieten.
Voor mijn laatste trebuchet kan schieten mag ik hopen dat hij nog een streepje gezondheid heeft.
(de rest van de legers en hun beurten gaat naar mijn idee wel goed.)

En het enige wat jammer vindt is dat mijn trebuchets uit een latere tijdperk niet de kans krijgen om een tegenaanval te doen.
 

DeletedUser

Guest
Helaas heb ik meer dan 1 trebuchet.

Na het veelvuldig bekijken van de aanval gebeurd het volgende:

Ik heb 3 trebuchets staan. en ik wordt door 6 katapults aangevallen.
Er mogen eerst 4 katapults aanvallen voor mijn 1ste trebuchet mag. Helaas doen die katapults genoeg schade om mijn eerste 2 trebuchets uit te schakelen. dus mag katapult nummer 5 en 6 ook nog schieten.
Voor mijn laatste trebuchet kan schieten mag ik hopen dat hij nog een streepje gezondheid heeft.
(de rest van de legers en hun beurten gaat naar mijn idee wel goed.)

En het enige wat jammer vindt is dat mijn trebuchets uit een latere tijdperk niet de kans krijgen om een tegenaanval te doen.

Dit is een kwestie van slim gespeeld door je aanvaller. Hij weet dat jij 3 langeafstandseenheden heeft, en als hij er dan 6 inzet kan hij de meeste uitschakelen zodat hij nauwelijks schade oplevert.

Ik denk dat je veel aanvallers kan afschrikken door 8 langeafstandseenheden in de verdediging te zetten. Iemand die je dan aanvalt ziet dan meteen dat hij op een aantal dode eenheden moet rekenen als hij de strijd voortzet.
 

DeletedUser

Guest
Helaas heb ik meer dan 1 trebuchet.

Na het veelvuldig bekijken van de aanval gebeurd het volgende:

Ik heb 3 trebuchets staan. en ik wordt door 6 katapults aangevallen.
Er mogen eerst 4 katapults aanvallen voor mijn 1ste trebuchet mag. Helaas doen die katapults genoeg schade om mijn eerste 2 trebuchets uit te schakelen. dus mag katapult nummer 5 en 6 ook nog schieten.
Voor mijn laatste trebuchet kan schieten mag ik hopen dat hij nog een streepje gezondheid heeft.
(de rest van de legers en hun beurten gaat naar mijn idee wel goed.)

En het enige wat jammer vindt is dat mijn trebuchets uit een latere tijdperk niet de kans krijgen om een tegenaanval te doen.

Misschien slim om zware eenheden in je verdediging te zetten of Paarden vs lange afstands eenheden.
Als je grenadiers hebt dan die ;)
Grenadiers en jagers zijn immuum voor lange afstandseenheden als je een boompje vind
 

DeletedUser4162

Guest
Misschien slim om zware eenheden in je verdediging te zetten of Paarden vs lange afstands eenheden.
Als je grenadiers hebt dan die ;)
Grenadiers en jagers zijn immuum voor lange afstandseenheden als je een boompje vind

Hij bedoelt waarschijnlijk commando's ipv grenadiers :p
 
Bovenaan