Discussietopic spelversie 0.31

DeletedUser

Guest

Je mening met ons delen wordt uiteraard ten zeerste geapprecieerd. Hopelijk bevalt de nieuwe spelversie!

---

Al bij al een kleine spelversie, die weliswaar enkele goede nieuwe functies bevat. Ik denk voornamelijk aan Facebook Connect & Google Chrome Store en uiteraard de herberekening van de punten. Uiteraard ook een hoop opgelost fouten waarvan er een heleboel mede afkomstig van NL zijn. :)
 

DeletedUser4162

Guest
Verholpen fouten is altijd goed!

En ik krijg er na de 0.31 update 7713 punten bij voor niks :p
 

DeletedUser5072

Guest
was me al aan voorbereiden geweest mee sparen van voorraden en gouden munten lol
dus hoe ik het nu lees gaan de dorpen alle gebouwen die je heb staan opnieuw berekenen en dan krijg je de nieuwe punten van het gebouw

dus het punten verschil tussen de oude en nieuwe punten word er bij geteld nu ?
in plaats van eerst werd ge zegt er af zou gaan

op zich wel jammer had me al voorbereid op afbreken van veel gebouwen en dan opnieuw bouwen na de update lol en zo wat voorsprong halen op de mensen waar ik dicht bij zit mee punten die dat niet doen :p
 

DeletedUser

Guest
was me al aan voorbereiden geweest mee sparen van voorraden en gouden munten lol
dus hoe ik het nu lees gaan de dorpen alle gebouwen die je heb staan opnieuw berekenen en dan krijg je de nieuwe punten van het gebouw

dus het punten verschil tussen de oude en nieuwe punten word er bij geteld nu ?
in plaats van eerst werd ge zegt er af zou gaan

op zich wel jammer had me al voorbereid op afbreken van veel gebouwen en dan opnieuw bouwen na de update lol en zo wat voorsprong halen op de mensen waar ik dicht bij zit mee punten die dat niet doen :p

Ja, de punten worden inderdaad herberekend. Als een gebouw dus 10 punten meer zal opleveren, dan zal je stad ook 10 punten meer krijgen. Je zal dus geen puntenvoordeel meer kunnen halen uit het heropbouwen van je gebouwen. Best niet doen dus. :)
 

DeletedUser

Guest
Vraag me nog steeds af wanneer ik wat met de overige blauwdrukken kan.. is heel lang geleden besproken..
 

DeletedUser4162

Guest
Vraag me nog steeds af wanneer ik wat met de overige blauwdrukken kan.. is heel lang geleden besproken..

Lekker laten staan in je inventaris.
Motiveer dan gebouwen uit het tijdperk waar je nog wel blauw drukken van kunt gebruiken :p
 

DeletedUser

Guest
Ik vind de optie dat globaal knippert als iemand op gilde forum wat gepost hebt behoorlijk vervelend en irritant
zeker als het om niks gaat.. mensen spelen tel spel & mind game en elke keer krijg ik daar een globale knipper licht van.

Dit is enorm irritant en vervelend en hoop dat meer mensen zo denken zodat deze optie weg kan
 

FantasyFan

Actief lid
Tsja, het is maar net wat je op je forum doet hè. Misschien is zo'n spel dan meer iets voor de gildechat?
Ik vind het wel handig. Zit soms dagen voor niet te het forum te checken. En dan zal je altijd zien als ik dat even een paar dagen niet deed, er toen wel een van de eerste dagen iets gepost is. Dus ik ben er wel blij mee.
 

DeletedUser

Guest
Tsja, het is maar net wat je op je forum doet hè. Misschien is zo'n spel dan meer iets voor de gildechat?
Ik vind het wel handig. Zit soms dagen voor niet te het forum te checken. En dan zal je altijd zien als ik dat even een paar dagen niet deed, er toen wel een van de eerste dagen iets gepost is. Dus ik ben er wel blij mee.

Vanuit jou optiek begrijp ik het.
Kan er geen poll gemaakt worden of mensen de globale knipperlicht apprecieert of niet?

Bovendien is polls altijd goed bij elke update
 

DeletedUser

Guest
Maak er niet zo'n groot probleem van.

Als hij knippert open je het gildeforum even en houdt hij weer op.

Als dat geen acceptabele oplossing is: zoek een gilde dat het gildeforum niet gebruikt, dan knippert het nooit.
 

DeletedUser

Guest
Vanuit jou optiek begrijp ik het.
Kan er geen poll gemaakt worden of mensen de globale knipperlicht apprecieert of niet?

Bovendien is polls altijd goed bij elke update

Ik ben het wel met rohrrim eens. Ik vind ook geen gildeforum gebruiker en bij mij knippert het ook vaak. Het is niet zo dat ik er mij nu al aan dooderger, maar het zou interessanter zijn als er een knop bij de instellingen kwam om dit uit te schakelen :)
 

DeletedUser

Guest
Ik ben het wel met rohrrim eens. Ik vind ook geen gildeforum gebruiker en bij mij knippert het ook vaak. Het is niet zo dat ik er mij nu al aan dooderger, maar het zou interessanter zijn als er een knop bij de instellingen kwam om dit uit te schakelen :)

Ja idd dat zal beter zijn.
Als ik een pm krijg wil ik wel knipper lichtje hebben.
Maar zal fijn zijn als je bij instellingen aan kan vinken of je wel melding wilt krijgen van gilde forum of niet.

Misschien kan je er een idee van maken skoopy bij ideeën forum
 

Seconddream

Actief lid
Persoonlijk vind ik het prima dat ie knippert als er een nieuw forumbericht is gekomen, ik merk in elk geval meer activiteit en zodoende zou ik het niet fijn vinden als de ingevoerde optie door een speler weer wordt uitgeschakeld. Immers dan hadden ze dit beter niet in kunnen voeren. :)

Maar er is een apart onderwerp voor gemaakt, hier te vinden, waar hierover gesproken kan worden verder.
Zo blijft dit onderwerp beschikbaar voor de update in het algemeen. :)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser

Guest
Persoonlijk vind ik het prima dat ie knippert als er een nieuw forumbericht is gekomen, ik merk in elk geval meer activiteit en zodoende zou ik het niet fijn vinden als de ingevoerde optie door een speler weer wordt uitgeschakeld. Immers dan hadden ze dit beter niet in kunnen voeren. :)

Maar er is een apart onderwerp voor gemaakt, hier te vinden, waar hierover gesproken kan worden verder.
Zo blijft dit onderwerp beschikbaar voor de update in het algemeen. :)

Je kan ieder speler tevreden maken door dat je zelf kan kiezen of je wel of geen globaal knippert licht ontvangt als er activiteit is rondom het gilde forum. persoonlijk irriteer ik mij er mateloos aan omdat ik bij elke inlogbeurt wel globale knipperlicht zie om alleen toe te zien dat sommige mensen gilde forum spelletjes speelt.

gewoon bij instellingen zetten ontvangst globale activiteit ja of nee
zo kan je elke speler tevreden houden en niet een groepje
 

DeletedUser3418

Guest
Vraag me nog steeds af wanneer ik wat met de overige blauwdrukken kan.. is heel lang geleden besproken..

Dat is nog niet het ergste, wat ik heel vervelend en frustrerend vind, is dat je vreselijk veel dubbele blauwdrukken krijgt en vervolgens bij het ruilen weer andere dubbele. En dat dan niet 1 keer maar iedere keer opnieuw.
Ik kan fp investeren wat ik wil of verkrijgen via motivatie, maar ik heb bijv. bij Zeus al enorm geinvesteerd en krijg ieder keer alleen maar dubbele en dubbele en nog eens dubbele. :mad:
 

DeletedUser4162

Guest
Dat is nog niet het ergste, wat ik heel vervelend en frustrerend vind, is dat je vreselijk veel dubbele blauwdrukken krijgt en vervolgens bij het ruilen weer andere dubbele. En dat dan niet 1 keer maar iedere keer opnieuw.
Ik kan fp investeren wat ik wil of verkrijgen via motivatie, maar ik heb bijv. bij Zeus al enorm geinvesteerd en krijg ieder keer alleen maar dubbele en dubbele en nog eens dubbele. :mad:

Dat noemen ze vette pech hebben :p
Ik heb ook geregeld dat ik dubbele terug krijg, maar toch ook al 2x de laatste BD gekregen met ruilen.

Het moet ook niet te makkelijk worden. Dan heeft iedereen dalijk alle GGs en investeert niemand meer FP bij elkaar en gaat iedereen daar weer over klagen :p

Leer toch is tevreden te zijn met dat we uberhaupt al een ruil functie hebben, dat was eerder nog niet eens !
 
Bovenaan