Discussietopic Ruimtetijdperk: Venus

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
'Observer drone' zou ik ook geen 'waarnemingsdrone' noemen...
Ik zou persoonlijk 'observe' in deze context vertalen naar observeren en niet naar waarnemen... je neemt misschien waar als je gaat observeren, maar dit hoeft natuurlijk niet het geval te zijn...
'observatiedrone' of 'spionagedrone' lijken mij betere vertalingen..

We hebben de "Waarnemingsdrone" vertaling aangepast naar "Observatiedrone". Dit zal pas bij de volgende spelupdate actief worden.
 
Echt een super idee om dit nieuwe tijdperk samen met een max op afbreken missies te introduceren. Stel je toch eens voor dat mensen te veel Venus goederen en bd's krijgen. Vooral dat laatste zonder gebruik van dia kan natuurlijk echt niet.
Wordt tijd dat de ontwikkelaars ook weten hoe je een spelletje speelt. Misschien dat ze dan ook iets normaals kunnen bedenken ipv alleen maar zoethouders zodat niet iedereen wegloopt.
 
Echt een super idee om dit nieuwe tijdperk samen met een max op afbreken missies te introduceren. Stel je toch eens voor dat mensen te veel Venus goederen en bd's krijgen. Vooral dat laatste zonder gebruik van dia kan natuurlijk echt niet.
Wordt tijd dat de ontwikkelaars ook weten hoe je een spelletje speelt. Misschien dat ze dan ook iets normaals kunnen bedenken ipv alleen maar zoethouders zodat niet iedereen wegloopt.

Spel loopt leeg, zal niet lang meer duren voor dit echt een nutteloos spel wordt, Gildestrijdperken moest al lang iets aan gedaan worden, topgildes vervelen zich in diamant, andere gildes krijgen geen kansen meer en dus stopt het uiteindelijk gewoon. GS was overbodig, geeft nu een heel vertekent beeld op de ranking waar spelers die al jaren bezig zijn, worden voorbijgestoken door spelertjes die gewoon een aanvalsbasis hebben gebouwd, FP-gebouwen zijn niet meer nodig want die halen ze in GS op en ga zo maar door. Begin dan een nieuw TP en blijkt dat het al niet eens werkt dan ben je gewoon slecht bezig als ontwikkelaar...
 

jovayana

Actief lid
Schandalig , je zou toch denken dat de bugs die we hadden met de shards en incidenten op de beta daar opgelost werden, waarom moeten ze die bug dan meeleveren op de live servers ??? Heeft 1 van de moderators daar een eerlijk antwoord op ???
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Wij krijgen ook maar alles aangeboden, wij hebben geen invloed op de spelversie zelf, kunnen er ook niets aan wijzigen gezien dit door het ontwikkelingsteam wordt gedaan.

Wij kunnen alleen ondersteuning geven op het moment dat het nodig is.

Daarnaast hebben wij dezelfde verwachtingen als jullie.
 

jovayana

Actief lid
Waarom wordt de patch met de correcties dan niet meegeleverd , nee is echt release versie huppelepup en de correcties worden wel meegeleverd met een andere versie , live servers we steken gewoon de middelvinger omhoog naar jullie je moet maar 14 dagen wachten tot volgende release.
 

Arsenal

Community Manager
Teamleden
Community Manager
Waarschijnlijk omdat de huidige spelversie al klaar stond voor alle live werelden. Kan je wel verzekeren dat de oplossing hiervoor zo snel mogelijk zal komen, alleen zal dit vanaf maandag pas kunnen.
 

Ronnietje

Nieuw lid
Ik krijg nu een extra missie met als opdracht 'Onderzoek A.G.F. upgrade' met daarbij de opmerking de onderzoeksboom te openen en deze technologie te onderzoeken. Deze technologie komt alleen nergens voor. Neem aan dat hier tekstueel iets niet goed gaat.
 
Oke bedankt. Ik speel zelf de egyptenaren en het vliegend eiland op level 10. En er staat dat er minimaal 1 scherf is.
 
Dat zal dan idd het geval zijn bij mij. Ze zouden toch vrij goed te zien moeten zijn dan.

Zit er ook een knipperend streepje omheen net als in je stad?

Ik had net een reactie van iemand, die kon ze ook niet vinden. Zou het een bug kunnen zijn?
 

jovayana

Actief lid
Ik had net een reactie van iemand, die kon ze ook niet vinden. Zou het een bug kunnen zijn?

Zie hierboven hebben toch gezegd dat de bug meekwam van op de beta, de bug is dat op de app je melding hebt dat je scherven hebt maar niet kunt vinden en als je dan naar je pc of laptop gaat staat er dat er geen zijn, ook incidenten en scherven verschijnen maar als je er op klikt krijg je melding dat die niet meer beschikbaar is.
 
Over het niet kunnen vinden van de scherven lees ik niks terug. Wel dat er een foutmelding komt als je op een scherf klikt.
 
Bovenaan